Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å nevne World of Warcraft her er vel litt som å banne i kirka, men hva tenker folk om Mists of Pandaria? Er det sånn at folk egentlig begynner å bli lei GW2 og kunne tenke seg å hoppe tilbake til WoW, eller frister ikke MoP i det hele tatt nå som GW2 finnes?

 

De som går tilbake til wow er somregel de som har spilt i mangen år og ikke klarer å slutte. Liksom "må bare se hvordan den ny exp er":p Jeg kommer ikke til å gå tilbake til wow da det er for lav standard innen mmorpg (kjedelige oppdrag, kjedelig lvling, kjedelig historie osv)

Lenke til kommentar
Å nevne World of Warcraft her er vel litt som å banne i kirka, men hva tenker folk om Mists of Pandaria? Er det sånn at folk egentlig begynner å bli lei GW2 og kunne tenke seg å hoppe tilbake til WoW, eller frister ikke MoP i det hele tatt nå som GW2 finnes?

Nå er ikke jeg ekspert på Gw2. Men jeg har ikke kommet til Level 80 enda. Jeg synes spillet begynner å bli ganske kjedelig og uinspirert. Det er stort sett det samme med ny forpaktning mao. Det er sjeldent jeg egentlig gidder å spille om dagen, og jeg lenger egentlig etter noe annet. Det blir nok uansett ikke WoW på meg :p Men det du ikke finner i WoW, det finner du mest trolig heller ikke i Gw2, eller omvendt.

Lenke til kommentar

Å nevne World of Warcraft her er vel litt som å banne i kirka, men hva tenker folk om Mists of Pandaria? Er det sånn at folk egentlig begynner å bli lei GW2 og kunne tenke seg å hoppe tilbake til WoW, eller frister ikke MoP i det hele tatt nå som GW2 finnes?

Vil jo helst holde wow-diskusjon ute av denne tråden, men jeg har hoppet tilbake. I min strengt personlige og subjektive mening er det ingen mmo-pvp som måler seg med wow arena og GW1. Dette gjaldt dessverre også GW2, som er langt ifra å måle seg med skillsystemet i eneren. Må bare innse at gw1 og gw2 er to vidt forskjellige spill :)

 

(Hvis noen vil fortelle meg hvorfor disse -igjen, personlige- meningene er feil, kan det gjerne tas på PM, så vi ikke forsøpler tråden)

Lenke til kommentar

er faktisk usikker på hva jeg kommer til å spille. samvittigheten vil spille gw2 imens det nostalgiske i meg vil tilbake til wow.. kjenner jeg meg selv rett så er jeg lei begge spillene om en mnd eller to. kom til lvl 47 på gw for flere uker siden, er nå lvl 50... kjøpte mop i går, spilte i et drøyt kvarter før jeg logget av igjen. har mistet helt evnen til å virkelig sette meg inn i et spill, å kose meg i flere timer. enda jeg vil, så klarer jeg det nesten aldri!!:(

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Noen som praktiserer taktikken med å kjøpe en vare billig, og selge den for litt dyrere? Funker det for dere? Er det "lønnsomt"?

 

Legger til en liten forklaring. Du finner en vare som det går mye av og at det ikke er så mange til neste prisnivå. Deretter kjøper du en god porsjon av de til billigst mulig pris. Så tar du å selger de igjen for litt mer, i håp om at de billige er utsolgt.

 

Eksempel:

Du kjøper 250 tømmer til 4 Copper, og det er bare rundt 300 igjen til den prisen.

Du selger 250 tømmer til 5 Copper, og folk vil kjøpe den siden det ikke er flere igjen til 4 Copper.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Jeg er så oppgitt. Jeg er så rævva. Klarer ikke å ta doc howler :(

 

Får henne ned til ca 25-30%, så dør jeg. Oppgraderte gearet mitt - men fortsatt ingen seier der :( Blakk som en tulling uten råd til repairs. Fytti rakkern så irriterende. Hadde jeg bare fått være lvl 13 istedet for å bli senket til lvl 10..

 

Noen gode råd mot doc howler? (Thief solo mission)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...