Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen endrer ikke det faktum at det er en Macbook. Du kunne fått en gaminglaptop til fullpris av den billigste modellen av MBP og helt sikkert en laptop med bedre skjermkort til 5.5k. Håper du har lært til neste gang!

 

For nesten tre år siden? Mener å huske at det var enda stivere pris på laptoper med gode skjermkort før i tiden. Og de var vel merkbart tyngre og mindre praktiske også. Tviler på at jeg hadde fått en bedre pc til 5.5K som ville kunne kjørt Guild Wars 2 med 60 fps nå i dag (altså en 3 år gammel pc). Skal også nevnes at pcen kjørte spill en del bedre før og den begynner å bli tregere.

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Prisen endrer ikke det faktum at det er en Macbook. Du kunne fått en gaminglaptop til fullpris av den billigste modellen av MBP og helt sikkert en laptop med bedre skjermkort til 5.5k. Håper du har lært til neste gang!

 

For nesten tre år siden? Mener å huske at det var enda stivere pris på laptoper med gode skjermkort før i tiden. Og de var vel merkbart tyngre og mindre praktiske også. Tviler på at jeg hadde fått en bedre pc til 5.5K som ville kunne kjørt Guild Wars 2 med 60 fps nå i dag (altså en 3 år gammel pc). Skal også nevnes at pcen kjørte spill en del bedre før og den begynner å bli tregere.

 

Na. Appleprodukter har alltid vært overpriset så det har ikke noe si om det var i går eller for 10 år siden du kjøpe et Appleprodukt. Man har alltid fått bedre hw enn Apple maskiner i samme pricerange. "Gamerlaptops" var store og tunge ja men det er samme i dag, high end laptops kan være store og tunge for å få plass til bedre kjøling og andre ting. Man får også laptops som er mindre og lettere med bra hw i. Uansett gikk pengene du kjøpte ut av vinduet(hvis man sammenligner maskinen med andre maskiner i samme pricerange). I dag får du en maskin til 5k som har Nvidia GT630M som kjører GW2 med rundt 40-50 fps.

 

Konklusjon/tl;dr: Apple til gaming = max waste.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Prisen endrer ikke det faktum at det er en Macbook. Du kunne fått en gaminglaptop til fullpris av den billigste modellen av MBP og helt sikkert en laptop med bedre skjermkort til 5.5k. Håper du har lært til neste gang!

 

For nesten tre år siden? Mener å huske at det var enda stivere pris på laptoper med gode skjermkort før i tiden. Og de var vel merkbart tyngre og mindre praktiske også. Tviler på at jeg hadde fått en bedre pc til 5.5K som ville kunne kjørt Guild Wars 2 med 60 fps nå i dag (altså en 3 år gammel pc). Skal også nevnes at pcen kjørte spill en del bedre før og den begynner å bli tregere.

 

Na. Appleprodukter har alltid vært overpriset så det har ikke noe si om det var i går eller for 10 år siden du kjøpe et Appleprodukt. Man har alltid fått bedre hw enn Apple maskiner i samme pricerange. "Gamerlaptops" var store og tunge ja men det er samme i dag, high end laptops kan være store og tunge for å få plass til bedre kjøling og andre ting. Man får også laptops som er mindre og lettere med bra hw i. Uansett gikk pengene du kjøpte ut av vinduet(hvis man sammenligner maskinen med andre maskiner i samme pricerange). I dag får du en maskin til 5k som har Nvidia GT630M som kjører GW2 med rundt 40-50 fps.

 

Konklusjon/tl;dr: Apple til gaming = max waste.

 

Dette er snakk om IDAG. Ikke for tre år siden. Og mtp. at maskinen kostet, som tidligere nevnt, 5.5k og den skulle bli brukt til spill og skole så var det greit nok. Tviler sterkt på at en pc til 5.5k kjøpt for tre år siden ville håndtert dette bedre.

 

Og per i dag så maskinen generelt sett tynnere og mer praktiske, også de som kan brukes til gaming.

Lenke til kommentar

Uff. Redd for at Guild Wars 2 ble "for enkelt" for min del. Dessverre er det dette som skjer med alt for mange spill. Ingen utfordring lengre. Fullførte monthly experience 100k/100k XP på litt over to timer spilling. Døde ikke en eneste gang på 12 levler......

 

Gav du deg på level 12? Og hvilken klasse / rase spilte du? Høres litt ut som Guardian, de kan være ganske kjedelige å spille til tider..

Lenke til kommentar

*snip*

 

Det har ikke noe si om det var i dag eller for 10 år siden som jeg sa. Apple er og har alltid vært overpriset. Du ville fått mer for pengene for 3 år siden.

 

Jeg hadde nok ikke fått en pc som både kunne brukes til skole (i den forstand at den ikke er bulkete og tung, eks Asus G53/55) til spill. Kjørte MW2 med 70-90 ( som regel 85+) fps med 1280x800. Dette var selvfølgelig noe jeg sjekket før jeg kjøpte den og kan ikke huske at det var en eneste pc som kunne konkurere med vekten og utforming + at den kunne spille det/de spillene som jeg hadde da med fps over 60. Og dette til 5.5k.

 

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Uff. Redd for at Guild Wars 2 ble "for enkelt" for min del. Dessverre er det dette som skjer med alt for mange spill. Ingen utfordring lengre. Fullførte monthly experience 100k/100k XP på litt over to timer spilling. Døde ikke en eneste gang på 12 levler......

 

Gav du deg på level 12? Og hvilken klasse / rase spilte du? Høres litt ut som Guardian, de kan være ganske kjedelige å spille til tider..

 

Nei? Sa jeg det? Jeg døde ikke på 12 levler fra 40 til 52. Hører at folk sier at utfordringer kommer senere, men jeg har fader meg ikke sett noe som har vært engang litt utfordrende enda... Jeg må spille mot mobs som er minst 7 levler høyere enn meg for å lage min egen undreholdrning, men dette blir for simpelt...

Lenke til kommentar

Guild Wars 2 føler eg er mye enklere enn andre MMO eg har spilt tidligere. Mistet litt gnisten etter eg ble hacket og var uten spille i 5 dager, etter det har eg ikke spilt mer enn et par timer for dagen så begynner så smått å bli litt lei nå så passer fint at Fifa 13 season ticket er tigjengelig på Lørdag.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal gi opp crafting. Må jo drive rundt i lvl 10 steder når jeg er lvl 40 bare for å få skillen opp i 75. Det gidder jeg ikke :p

 

Funker det å bare kjøpe bra armor og våpen i stedet?

 

Ja, crafting passer ikke alle. Er enklere å kjøpe gear fra AH enn å crafte det, men er en del man kan crafte som er BOP som kan føre til en litt "jeg ser ikke ut som alle andre" følelse.

Lenke til kommentar

Uff. Redd for at Guild Wars 2 ble "for enkelt" for min del. Dessverre er det dette som skjer med alt for mange spill. Ingen utfordring lengre. Fullførte monthly experience 100k/100k XP på litt over to timer spilling. Døde ikke en eneste gang på 12 levler......

Jeg går ofte videre i story ca to levels under det som er anbefalt. Kan ikke si jeg er så veldig god, men da hender det at jeg dør om flere flyr på meg samtidig, og må legge opp litt mer strategi på hvordan jeg skal gå frem.

 

Det at man blir nedskalert til lavere level etter hvor du befinner deg gjør at du får litt utfordring, men noen steder skulle jeg ønske de skalerte til noe litt lavere.

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

Uff. Redd for at Guild Wars 2 ble "for enkelt" for min del. Dessverre er det dette som skjer med alt for mange spill. Ingen utfordring lengre. Fullførte monthly experience 100k/100k XP på litt over to timer spilling. Døde ikke en eneste gang på 12 levler......

 

Gav du deg på level 12? Og hvilken klasse / rase spilte du? Høres litt ut som Guardian, de kan være ganske kjedelige å spille til tider..

 

Nei? Sa jeg det? Jeg døde ikke på 12 levler fra 40 til 52. Hører at folk sier at utfordringer kommer senere, men jeg har fader meg ikke sett noe som har vært engang litt utfordrende enda... Jeg må spille mot mobs som er minst 7 levler høyere enn meg for å lage min egen undreholdrning, men dette blir for simpelt...

 

explorer mode dungeons. Sykt vanskelige...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...