Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Dette har blitt spurt om flere ganger, men svarene er kun fra enkeltpersoner som sier hvor de spiller. Men jeg lurer på om det er noen servere som har noen ok norske guilds ? Far shiver peaks er jo full, som jeg har skjønt det er dette den uoffisielle skandinaviske serveren. Så hvor burde jeg starte opp om jeg ønsker å være litt sosial blandt andre Nordmenn samtidig som jeg levler og spiller. Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har blitt spurt om flere ganger, men svarene er kun fra enkeltpersoner som sier hvor de spiller. Men jeg lurer på om det er noen servere som har noen ok norske guilds ? Far shiver peaks er jo full, som jeg har skjønt det er dette den uoffisielle skandinaviske serveren. Så hvor burde jeg starte opp om jeg ønsker å være litt sosial blandt andre Nordmenn samtidig som jeg levler og spiller. Takker på forhånd for svar.

 

Det er et par fra Piken Square her iallefall.

 

Hadde vært kult om trådstarter lager en poll over raser, yrker, server, osv. i førsteposten.

Lenke til kommentar

Jeg er så oppgitt. Jeg er så rævva. Klarer ikke å ta doc howler :(

 

Får henne ned til ca 25-30%, så dør jeg. Oppgraderte gearet mitt - men fortsatt ingen seier der :( Blakk som en tulling uten råd til repairs. Fytti rakkern så irriterende. Hadde jeg bare fått være lvl 13 istedet for å bli senket til lvl 10..

 

Noen gode råd mot doc howler? (Thief solo mission)

 

Har bare spilt litt med thief jeg, men dagger + pistol hjalp gjennom mye, mye blind.

Shortbow dominerer også som thief, det burde du prøve deg, kanskje litt uvant i begynelsen men du merker fort at shortbow til thief er små overpowered.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg runder straks lvl 30 og har bare foreløpig for det meste kun spilt solo. Dvs, jeg har løpt sammen med andre i små perioder av gangen, med enkel kommunisering via chat. Guild er helt fremmed, og jeg er litt usikker på hvordan jeg kan finne et godt guild å joine?

 

Jeg spiller på Aurora Glade forøvrig.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg må authorize loginen hver gang jkeg skal starte spillet? ._. Måtte ikke det før.

 

Og ja, jeg har huket av for at den skal huske IPen

Står det samme IP når du får beskjed om å godkjenne hver gang? Får du feilmelding beskjed om å godkjenne IP på nytt om du logger deg ut og inn igjen rett etter at du har logget deg inn en gang?

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

Jeg er så oppgitt. Jeg er så rævva. Klarer ikke å ta doc howler :(

 

Får henne ned til ca 25-30%, så dør jeg. Oppgraderte gearet mitt - men fortsatt ingen seier der :( Blakk som en tulling uten råd til repairs. Fytti rakkern så irriterende. Hadde jeg bare fått være lvl 13 istedet for å bli senket til lvl 10..

 

Noen gode råd mot doc howler? (Thief solo mission)

kjenner meg igjen :p Tror jeg døde iallefall seks ganger, og hver gang jeg kom tilbake til henne hadde hun fylt opp livet igjen. Når jeg endelig får tatt henne er den en kamp til, men da får du hjelp.

 

Vanskelighetsgraden vil nok gå noe opp også, men du kan jo prøve å ta med deg noen i et party og så litt hjelp.

Lenke til kommentar

Når du klikker deg inn på linken du får på mail kan du vel huke av noe sånn "remember this computer" eller noe?

Skrev jo at jeg hadde huket av for det.

 

Står det samme IP når du får beskjed om å godkjenne hver gang?

Ja, jeg får jo ikke ny IP med mindre ruteren har spurt om det.

 

Får du feilmelding beskjed om å godkjenne IP på nytt om du logger deg ut og inn igjen rett etter at du har logget deg inn en gang?

 

Nope! :O

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg er så oppgitt. Jeg er så rævva. Klarer ikke å ta doc howler :(

 

Får henne ned til ca 25-30%, så dør jeg. Oppgraderte gearet mitt - men fortsatt ingen seier der :( Blakk som en tulling uten råd til repairs. Fytti rakkern så irriterende. Hadde jeg bare fått være lvl 13 istedet for å bli senket til lvl 10..

 

Noen gode råd mot doc howler? (Thief solo mission)

 

Har bare spilt litt med thief jeg, men dagger + pistol hjalp gjennom mye, mye blind.

Shortbow dominerer også som thief, det burde du prøve deg, kanskje litt uvant i begynelsen men du merker fort at shortbow til thief er små overpowered.

 

Å man, du aner ikke hvor mye det der hjalp meg! Klarte å ta kjerringa idag! two blade pete er lol iforhold. Blind, powdershot etc, alt som gjør at fienden misser og interupts er jo gull verdt!

Litt flaut å ikke ha gått ordentlig gjennom weapon skills selv og funnet ut av det på egenhånd :p

 

Men tusen hjertelig takk skal du ha! Shortbow har jeg ikke testet enda. Skal prøves :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...