Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Sjelløs og du spiller TSW, de områdene kan ikke sammenlignes med GW2 sine, det er faktisk mye mer liv i GW2 enn i TSW, innholdet er 100x mer enn det TSW kan tillby, men TSW har sine gode ting også.

 

Har ikke rørt TSW på flere måneder (ble vel kun 1 måned med sub i tillegg til den som fulgte med). At jeg ikke har oppdatert min sig er bare latskap:P

 

Grunnen til at jeg sluttet med TSW var vel DOTA 2, men tsw føltes mest ut som et SP spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spillet blir jeg mer og mer hekta på! Grafikken, lydene, atmosfæren, effektene, damn så flott det er!

Kjøpte meg Razer NAGA 2012 Gaming Mouse bare for Guild Wars 2. MMO gaming for min del fikk en ny dimensjon med denne musa!

 

Har fire karakterer i Guild Wars 2

Elementalist (Human): Name: Zenamorph, Level 27

Thief (Human): Raven Of Nightwood, Level 14

Guardian (Human): Lord Tom, Level 15

Necromancer (Sylvari): Shadow Tom, Level 9

Server: Ring Of Fire

Guilden min heter Great Tyria Legion

Kjøpte også Razer Naga for dette spillet. Var litt merkelig i starten, men liker den mer og mer desto mer jeg bruker den.

 

Har lyst til å prøve alle yrker/klasser, så har skaffet meg et par ekstra karakterer, mangler bare en til Warrior.

 

Human: Thief

Human: Guardian

Human: Mesmer

Asura: Engineer

Norn: Ranger

Sylvari: Elementalist

Charr: Necromancer

 

... og blir sikket en norn warrior etter hvert.

Lenke til kommentar

Veldig synd å høre at verden føles sjelløs og at man ikke får noe forhold til sonene man besøker :`(

 

Ble litt mer skeptisk til å kjøpe det nå. Mulig jeg venter på demo.

 

Verden er absolutt ikke sjelløs. Jeg elsker alle startområder... skjønner ikke at noen beskriver GW2 som sjelløs.

 

Anyway... det har aldri kommet ut demo for GW1 og tror heller ikke det blir for GW2. Demo i MMO ble brukt for Pay to Play spill for å få flere abonnenter. Det er ikke nødvendig i GW.

 

Folk som påstår at GW2 er ikke bra må være WoW fans. Bare sjekk anmeldelsene på GW2 på nettet hvis du er usikker på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Veldig synd å høre at verden føles sjelløs og at man ikke får noe forhold til sonene man besøker :`(

 

Ble litt mer skeptisk til å kjøpe det nå. Mulig jeg venter på demo.

 

Verden er absolutt ikke sjelløs. Jeg elsker alle startområder... skjønner ikke at noen beskriver GW2 som sjelløs.

 

Anyway... det har aldri kommet ut demo for GW1 og tror heller ikke det blir for GW2. Demo i MMO ble brukt for Pay to Play spill for å få flere abonnenter. Det er ikke nødvendig i GW.

 

Folk som påstår at GW2 er ikke bra må være WoW fans. Bare sjekk anmeldelsene på GW2 på nettet hvis du er usikker på kvaliteten.

 

Kjøpte det jeg:P

 

Men hva skjer med at den ene human male facen er PRIKK LIK Clint Eastwood som ung? Helt sinnsykt!:p Det er nok til et søksmål altså! :p

Lenke til kommentar

Fikk et par av de før jeg byttet passord. Problem solved. Tipper du har samme brukernavn/passord flere steder, Orwandel?

 

Jeg har laget meg et system som gjør at alle passord er unike, kryptiske og lange. Men samtidig lett å huske da de følger et sett "regler". F.eks kan en regel være at passordet består av: faste ord/tegn + navn/forkortelse på nettsted/tjeneste + faste ord/tegn. "Samme" passord overalt, men likevel forskjellig.

Lenke til kommentar

Ja, byttet passord. Endte opp med et langt passord, som ble anbefalt av den tegneseriestripen.

Er passordet ditt "correct horse battery staple"...? ;) Ja, jeg husker det fortsatt.

 

Husk at de fleste såkalte hackerangrep ikke skyldes svake passord, men tilgang på passord. Det viktigste er med andre ord at du ikke benytter samme passord overalt. Det hjelper lite med verdens beste passord når halvparten av stedene du lagrer det lekker brukerinfo (med passord) i det som like gjerne kunne vært klartekst.

Lenke til kommentar

Ja, byttet passord. Endte opp med et langt passord, som ble anbefalt av den tegneseriestripen.

Er passordet ditt "correct horse battery staple"...? ;) Ja, jeg husker det fortsatt.

 

Husk at de fleste såkalte hackerangrep ikke skyldes svake passord, men tilgang på passord. Det viktigste er med andre ord at du ikke benytter samme passord overalt. Det hjelper lite med verdens beste passord når halvparten av stedene du lagrer det lekker brukerinfo (med passord) i det som like gjerne kunne vært klartekst.

 

Tja, kan vel kanskje være problem hvis passordet ditt er megahoregw (guild wars) og megahoregm (gmail) megahoredi (diskusjon.no). Er ikke så vanskelig å knekke den heller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...