Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør jo ikke bruke Invisible bag til junk. Ting du ikke vil tilfeldigvis selge putter du der. Junk putter du i vanlige bagger, slik at når du kommer til en merchant, så trykker du bare på Sell Junk. Det som er i en usynlig bag vil ikke dukke opp hos merchant.

My bad. Jeg roter. Det var selvsagt 8 Slot Oiled Leather Pack jeg tenkte på. Der havner junk automatisk.

 

edit:

Forøvrig selger jeg nesten bare junk. Nesten alt annet salvager jeg. Burde sikkert solgt mer.

Også får jeg nok lese meg litt opp om hva som bør salvages og ikke, og med hvilket kit.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Har brukt salvage en del selv, litt sånn ukritisk. Selve Salvage Kit koster jo litt, så bør jo rettferdiggjøre å ødelegge det, kontra å selge tingen.

 

Si man har en lærlue, som vendor vil kjøpe for 50 copper.

Du bruker Salvage på den, og får to leather som er verdt 20 copper. Da har du tapt de 10 copper, pluss cirka 10 til, hvis én salvage koster cirka så mye (tipper jeg).

Lenke til kommentar

Har også brukt en del salvage, men synes ofte jeg får svært lite igjen for det, så selger også en del.

 

Men angående Metal boxes, Leather packs og Cloth bags: Kan jeg lage leather packs og gi det til andre karakterer som bruker f.eks heavy armor? "Armour crafting disciplines can make bags or boxes so having tailor on a warrior isn't totally useless. Only almost useless."

 

For de som sliter med å velge crafting:

http://www.guildwars...ng-disciplines/

 

Interaktivt crafting material map:

http://gw2craftmap.bteamgaming.com/

 

Lang guide:

http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

Jeg synes oppmerkingen av maps kunne vært bedre i GW2, blir helt forvirra når jeg ser på kartet og prøver å se landegrensene for området jeg er i.

 

Synes også de kunne ha lagt til at man kan se oversikt over completion for en zone ved å klikke på den, i stedet for å måtte dra dit.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Noen på Piken Square som vil være med i en guild?

 

Slik jeg har forstått det kan man være med i flere guilds, men kun representere en av gangen. Denne guilten kommer nok til å fokusere på å skaffe karma, gull, magiske ting, XP, leveling, farming og bidra med ting andre i guilden trenger av diverse ting. Hovedsaklig PvE-fokusert.

 

Første mål for oppgradering vil være Guild Vault, deretter hovedsaklig Economy.

Lenke til kommentar

Noen på Piken Square som vil være med i en guild?

 

Slik jeg har forstått det kan man være med i flere guilds, men kun representere en av gangen. Denne guilten kommer nok til å fokusere på å skaffe karma, gull, magiske ting, XP, leveling, farming og bidra med ting andre i guilden trenger av diverse ting. Hovedsaklig PvE-fokusert.

 

Første mål for oppgradering vil være Guild Vault, deretter hovedsaklig Economy.

 

Jeg er med.

Lenke til kommentar

Noen på Piken Square som vil være med i en guild?

 

Slik jeg har forstått det kan man være med i flere guilds, men kun representere en av gangen. Denne guilten kommer nok til å fokusere på å skaffe karma, gull, magiske ting, XP, leveling, farming og bidra med ting andre i guilden trenger av diverse ting. Hovedsaklig PvE-fokusert.

 

Første mål for oppgradering vil være Guild Vault, deretter hovedsaklig Economy.

 

Jeg er med.

Sendte deg invitasjon i går ;) popper opp på skjermen når du logger deg på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ser ut som om det er flere som spiller på Gunnars Hold! Kanskje det sku vært en egen Diskusjon.no guild?

Man kan jo joine flere guilder så det hadde vell vært artig å ha en egen for diskusjon.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...