Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer nok til å følge samme system som i gw1 med expansions mellom 6-12 måneder,

må si jeg er litt skuffet over endgame, trodde orr kom til å være et område hvor det ville være en konstant chain med events der mobsene hele tiden pushet oss tilbake, kanskje max 5 minutter med safe zone etter et å ha tatt et område.

 

Dungeons er heller ikke så mye å skryte av, idiotisk å ikke holde seg til 1 badge currency sånn at man kunne ha tatt å fått inn litt variasjon i stedet for å grinde den samme 60-80 ganger for å få et dungeon gear sett, gw1 var bedre på dette etter min mening med rep farming å så få tilgang til vendoren eller komme til forskjellige områder så var det bare å få skaffet/ i noen tilfeller ha med matrialene.

 

Speed clear/grind debuffen er jeg ekstremt negativ til, det gikk jo i mye speed clears og grinding i gw1 men nå i 2 ern så må de gi oss en debuff på begge bare for at det skal være ekstra irriterende eller i deres logikk så "contentet" varer lengre ...

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er helt ny til guild wars og har et spm ang oppgradering av utstyr. Jeg spiller engineer(lvl 20) og bruker ofte 2 pistoler. Derfor har jeg valgt å satse på condition damage og har skaffet armor og oppgradert armor for å gi bedre condition. Har nå 244 condition damage og 140 power. Er dette smart eller overdriver jeg med condition?

 

Tillegg har jeg oppgradert nesten alle deler av armor med samme rune, noe som har gjort at det er rødt(4/2) i hjørnet når jeg ser på statsen, betyr det at det er for mange av samme rune?

 

Hadde hvert utmerket med noen tips, er helt noob på dette.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er helt ny til guild wars og har et spm ang oppgradering av utstyr. Jeg spiller engineer(lvl 20) og bruker ofte 2 pistoler. Derfor har jeg valgt å satse på condition damage og har skaffet armor og oppgradert armor for å gi bedre condition. Har nå 244 condition damage og 140 power. Er dette smart eller overdriver jeg med condition?

 

Tillegg har jeg oppgradert nesten alle deler av armor med samme rune, noe som har gjort at det er rødt(4/2) i hjørnet når jeg ser på statsen, betyr det at det er for mange av samme rune?

 

Hadde hvert utmerket med noen tips, er helt noob på dette.

 

Som du sier så har du for mange runer av den typen til at du får noe ut av det. Ved første rune får du den første bonusen, her 11 Condition Damage, og ved den andre får du 6 Power. De to andre gjør ingenting, så disse kan du bytte til en annen Minor rune. Senere i spillet kommer du også sikkert til å komme over Major runes og Superior Rune, som gir bonus for henholdsvis 4 og 6 runes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. er Armorsmithing i ganske høy lvl og mangler mats men tenkte at jeg kunne vær en annen crafting itilegg til armorsmith som trenger andre mats. noen som har tips? helst noe som du lett får materialer til med å bare spille normalt(har en i lvl 80 som har samlet en del).

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Elexir/condition engineer funker veldig bra i PvP hvertfall. Bruker traits som gir mer og lengre burns/poison og at pistolskudd går gjennom targets. Blir greit heftig AoEburns etter hvert.

 

Det satset jeg på etter å ha sett noen youtube videoer, men var usikker på om jeg overdrev når det gjaldt condition. Alt av armor og runes som jeg har fokuserer kunn på condition, ikke precision, vitality eller power. Tror jeg skal prøve meg frem og se hva som fungerer best.

 

Som du sier så har du for mange runer av den typen til at du får noe ut av det. Ved første rune får du den første bonusen, her 11 Condition Damage, og ved den andre får du 6 Power. De to andre gjør ingenting, så disse kan du bytte til en annen Minor rune. Senere i spillet kommer du også sikkert til å komme over Major runes og Superior Rune, som gir bonus for henholdsvis 4 og 6 runes.

 

Aha!! Mange takk for svar.

Endret av Blabla1
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til et fornuftig andrevalg for crafting til en Guardian?

 

Har Jeweler som første, og står mellom Armorsmith og Weaponsmith som andrevalg. Skal bygges til å bli god på tanking og healing, så trenger ikke å ha så kraftige våpen, og ha bonuser som hovedsaklig går på healing, toughness, og vitality, og har høy defense.

 

Eller finner man stadig bedre våpen og armor rundt omrking så det ikke har så mye å si? Om det er tilfellet så er det sikkert mer fornuftig med et annet yrke som Chef eller noe?

Lenke til kommentar

Er level 30 eller 31 på karakteren, og har vel ca 150 i Jewel-crafting. Jewelcrafting virker nokså genialt da jeg kan legge til 5 items (jeg stort sett ikke finner så hyppig) per karakter som gir en rekke bonuser.

 

Kan ikke cooking gi forskjellige boons og slikt som varer en viss periode? Det er noe som høres greit å kunne lage da det konsumeres og du vil trenge påfyll.

 

Jeweler og Armorsmith og Weaponsmith bruker sikkert mange av de samme resursene, så kan heller la det ligge på vent og starte Leatherworking og Chef på to andre karakterer. Trenger iallefall litt større bagger. Har 20+4+4+4, blir fort litt trangt med plass. Metal boxes, Leather packs og Cloth bags som du crafter er vel ikke låst til hva slags armor karakteren kan bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...