Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert første posten, gå å vote på serveren du spiller på :)

 

Er selv på "Ring of Fire", hoppet litt mellom det og Far Shiverpeaks, men siden jeg har vært opptatt med WvW i det siste så er ikke Far Shiverpeaks et valgmulighet, mest på grunn av, altfor lang queue tider og de fighter nesten alltid mot Vizunah Square som er Zzzz, nightwalkers.

 

Var også litt uheldig igår kveld før jeg skulle invistere "Gift of battle" som trengs til legendary våpen, den koster nemlig 500 badge of honor, som tar litt tid å grinde/farme. Klarte å bruke opp badge of honor på et greatsword som jeg skulle bare preview :( skit happens, 1 uke wasted på badge farming XD

 

men uansett, vote på server, har ikke lagt til FR og DE servers da jeg antar ingen er der, hvis så.. 2 bad, velg "annet" :)

Lenke til kommentar

Har oppdatert første posten, gå å vote på serveren du spiller på :)

 

Er selv på "Ring of Fire", hoppet litt mellom det og Far Shiverpeaks, men siden jeg har vært opptatt med WvW i det siste så er ikke Far Shiverpeaks et valgmulighet, mest på grunn av, altfor lang queue tider og de fighter nesten alltid mot Vizunah Square som er Zzzz, nightwalkers.

 

Var også litt uheldig igår kveld før jeg skulle invistere "Gift of battle" som trengs til legendary våpen, den koster nemlig 500 badge of honor, som tar litt tid å grinde/farme. Klarte å bruke opp badge of honor på et greatsword som jeg skulle bare preview :( skit happens, 1 uke wasted på badge farming XD

 

men uansett, vote på server, har ikke lagt til FR og DE servers da jeg antar ingen er der, hvis så.. 2 bad, velg "annet" :)

 

Ring of Fire ftw! :-)

Lenke til kommentar

Ser jeg (foreløpig) er alene på Aurora Glade. Hoppet på den ettersom 3-4 andre kompiser startet der. Nå er jeg eneste som fortsatt spiller GW2 virker det som...

Jeg er også på Aurora Glade.

Er du med i noe guild? Til å hete Guild Wars synes jeg det er litt uklart hva et guild er, hvilke fordeler det gir, og hvordan man finner/joiner et...

Lenke til kommentar

3x Mystic Forge Stone

1x Fine Salvage Kit

1x Journeymans Salvage Kit

1x Masters Salvage Kit

 

Legg disse i mystic forge (er litt nøye med rekkefølgen men det finner du ut). Ut av dette for det mystic salvage kit med 250 uses, sparer enn del silver/gold på det.

 

Mystic Forge stone får du via shop (trykk "O"), koster ca 250 gems for 5stk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

3x Mystic Forge Stone

1x Fine Salvage Kit

1x Journeymans Salvage Kit

1x Masters Salvage Kit

 

Legg disse i mystic forge (er litt nøye med rekkefølgen men det finner du ut). Ut av dette for det mystic salvage kit med 250 uses, sparer enn del silver/gold på det.

 

Mystic Forge stone får du via shop (trykk "O"), koster ca 250 gems for 5stk.

 

nice takk:)

Finnes det noen oppskrifter som gir "rare" eller "exotic" weapons? eller gear? eller random weapons, gear?:p

Lenke til kommentar

3x Mystic Forge Stone

1x Fine Salvage Kit

1x Journeymans Salvage Kit

1x Masters Salvage Kit

 

Legg disse i mystic forge (er litt nøye med rekkefølgen men det finner du ut). Ut av dette for det mystic salvage kit med 250 uses, sparer enn del silver/gold på det.

 

Mystic Forge stone får du via shop (trykk "O"), koster ca 250 gems for 5stk.

 

nice takk:)

Finnes det noen oppskrifter som gir "rare" eller "exotic" weapons? eller gear? eller random weapons, gear? :p

 

Google er din venn:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_forge

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_weapon

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_forge/Other_Weapons

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystery_Tonic

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med dårlig ytelse med radeon 7970 grafikkortet?

 

Har i7 860 @ 2.8Ghz, Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz, Samsung 256GB SSD. Og ligger på 30-70 fps ustabilt omtrent uansett hvor jeg befinner meg på kartet. I byer er det til tider voldsom fps lag.

 

Har gjort noen google søk og virker som det er svært mange som sliter med akkurat det kortet..

 

Ser ut til at det var lite vits og sprette sparegrisen for pc oppgradering til GW2 ja :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...