Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge Dagbladet skal Kieran Trippier være på vei til Atletico Madrid. Nesten litt spennende trekk det, syns jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge Dagbladet skal Kieran Trippier være på vei til Atletico Madrid. Nesten litt spennende trekk det, syns jeg!

Ser for engelsk ut til å kunne spille i utlandet! Banebrytende.

Skrevet

Et meget godt poeng, men han hadde i det minste langt hår og lot det vokse nesten ned til skuldrene i Madrid. 

Spennende å se hvordan Trippier ser ut etter et halvår i Spania. Ser ikke for meg at han tar en Bale...

Skrevet (endret)

Trodde ikke det var lov å ha så stor sponsorlogo? Uansett hvor mye penger Huddersfield fikk for dette, så er det ikke nok...

Endret av Snikpellik
Skrevet

Jeg gleder meg til å se Trippier spille for Atletico Madrid! Jeg vet ikke helt hvorfor, men det blir gøyalt og jeg håper han får mange kamper! 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

De Ligt klar for Juventus så kommer ikke til England med det første. Ingen Barcelona der altså.

Skrevet

Trodde ikke det var lov å ha så stor sponsorlogo? Uansett hvor mye penger Huddersfield fikk for dette, så er det ikke nok...

Det er bare håpløst, skulle tro det var kødd, tar nesten hele drakta også er det betting selskap i tillegg haha ille.

Gjest Slettet+3165
Skrevet (endret)

Var ikke klar over dette initiativet til Paddy Power, men mange vil nok få det med seg nå.
Støttes forøvrig hundre prosent, håper flere klubber følger etter.

Endret av Slettet+3165
Skrevet

Chevroletlogoen er helt grusom og stikker seg altfor mye ut. Ja vi har Fly Emirates, men den er veldig anonym og bare ren skrift som «passer» inn på en drakt uten å ødelegge den.

Når sponsorer skal dryle en kjip logo midt på drakten så ødelegger det fort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...