Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sky melder at Sessegnon er klar for Spurs mens r/coys har live updates på et privatfly som de håper har med seg Celso. Det har i kveld flydd fra Sevilla til England.

 

Edit: Der meldte BBC at Celso er klar. Da er det vel i boks. Irriterende å dra det sånn ut.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Spurs sitt vindu er 10/10. Outsider til gullet nå. Lo Celso og Ndombele er nok ligaens beste midtbane på papiret og en offensiv kraft bestående av Kane, Son, Dybala og Eriksen er sannsynligvis topp 2.

 

Forsvaret deres er jeg dog litt mer usikker på, selv om Verthongen og Alderweireld er topp topp topp klasse.

Lenke til kommentar

Men Spurs har jo ikke kjøpt noe særlig de siste vinduene. Bader nok greit i penger.

 

Ville beholdt Eriksen og satset alt på PL. Det er ikke helt usannsynlig

Har ikke nok plass i troppen til det om både Celso og Dybala kommer inn. Spurs må selge. Hvem som blir solgt eller evt lånt ut, derimot, er jo en annen sak.

 

Men tror selv at Eriksen sin transfer egentlig er klar og bare avventes til erstatteren er klar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men de har jo brukt enorme summer på ny stadion (...) blir jeg imponert over klubbdriften.

Så vidt jeg vet vil ikke arenafinansieringen påvirke transfer budsjettet negativt. Den er knyttet til match day income og utleie til NHL.

 

Spurs pleier dog å finansiere transfers inn med salg og de har jo solgt Trippier, Dembele og Janssen. Llorente har dratt og fristilt den sinnsyke lønningen sin og. Og Spurs har for mange ikke HG-spillere om alle som ryktes inn kommer. Da må de selge fler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...