Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk! siden du virker ha kontroll, går detta og PL kamper på de tv2 sport kanalene som er med i Canal Digital pakka? Koster det ikke sånn 450kr ekstra lenger?

Nei, kanalene du trenger for å se kampene heter TV2 Sport Premium og de må du betale ekstra for.

 

Du må ha enten Sumo-pakka som heter «Premier League og sport» til 399,- hvis du vil streame, eller kjøpe Premier League-pakka via tv-tilbyderen din (Canal Digital). Det koster også 399,-.

 

De kanalene du allerede har gratis heter TV2 Sport 1 og 2. De sender én kamp per runde på TV2 Sport 1, det som er tippekampen klokka 16.

 

Kan tenkes at de sender oppbyggingen og deadline day åpent på TV2 Sport 1 og på nett, det vil jeg tro :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Nei, kanalene du trenger for å se kampene heter TV2 Sport Premium og de må du betale ekstra for.

 

Du må ha enten Sumo-pakka som heter «Premier League og sport» til 399,- hvis du vil streame, eller kjøpe Premier League-pakka via tv-tilbyderen din (Canal Digital). Det koster også 399,-.

 

De kanalene du allerede har gratis heter TV2 Sport 1 og 2. De sender én kamp per runde på TV2 Sport 1, det som er tippekampen klokka 16.

 

Kan tenkes at de sender oppbyggingen og deadline day åpent på TV2 Sport 1 og på nett, det vil jeg tro :)

ahjaja. Takk igjen. Bare så de i Canal Digital appen min, men ser jeg må være på samme nettverk som dekoderen. Og jeg har ikke dekoder :p men de virker være inkludert i hva enn jeg har tilgang til(no abo via jobb.)  

Lenke til kommentar

ahjaja. Takk igjen. Bare så de i Canal Digital appen min, men ser jeg må være på samme nettverk som dekoderen. Og jeg har ikke dekoder :p men de virker være inkludert i hva enn jeg har tilgang til(no abo via jobb.)  

 

Bra saker, generøst hvis jobben har gitt deg PL-pakke! Ville sjekka om kanalene funker, for de vil ligge der i kanallista selv om du ikke har tilgang. Her er litt mer om Canal Digitals nye avtale med TV2: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/950000-tv-kunder-far-tilgang-til-tv-2-sport-1?publisherId=13318709&releaseId=17868424

Lenke til kommentar

Bra saker, generøst hvis jobben har gitt deg PL-pakke! Ville sjekka om kanalene funker, for de vil ligge der i kanallista selv om du ikke har tilgang. Her er litt mer om Canal Digitals nye avtale med TV2: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/950000-tv-kunder-far-tilgang-til-tv-2-sport-1?publisherId=13318709&releaseId=17868424

Funka i appen på samsung tv! (Yay) men ikke i android appen. Er jo masse rare regler med PL.

 

Har uansett SS, ser for meg at det vil bli brukt mest. Har kun samsung på tv-en i stua oppe. Oleden i furtebua har ikke canal digital app pr dags dato.

Lenke til kommentar

Ville ikke Dybala ha £320k uka eller no for å spille i united? (i følge ryktene) Hvordan skal det gå med lønnsstrukturen hos Spurs da?

Det er rykter det også. Ikke sikkert han krever så høy lønn. Ryktes også at det står på bilderettigheter, og at det er komplisert fordi et eksternt selskap eier dem.

 

Kan være han heller vil spille for Spurs. At de har argentinsk manager er muligens også en faktor.

 

Mye av dette er sannsynligvis aviser som skal ha klikk i innspurten av vinduet, og kanskje litt spill fra klubbenes presseansvarlige. Det skjer åpenbart noe, men avledning og rykter blir satt ut og det ser vi i hvert sommervindu.

 

Neppe sannsynlig at Spurs går for Dybala uten at Eriksen selges tenker jeg. Det ene vil lede til det andre, om noe stort skjer.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Har sikkert sagt det tusen ganger her på forumet, men du skal ikke undervurdere det å bo i London, spesielt med tanke på WAGs.

Både Tottenham, Arsenal, Westham, Crystal Palace & Chelsea har opp igjennom årene fått mange spillere til klubbene sine rett og slett grunnet de ligger i London, verdensmetropolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...