Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke alle som ser på kvinne-VM her, men den nye handsregelen kan umulig overleve lenge. Forferdelig urettferdig i kveld også, hvor en nederlandsk spiller maker ballen i overarmen på en japaner fra meget kort avstand, armen omtrent inntil kroppen. Hands og straffe. Ubegripelig.

 

Gruer meg til alle de latterlige situasjonene vi får i PL neste sesong. 

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men....Torreria speler jo i Arsenal?

Haha hjerneblødning fra meg der... Tenkte på Arsenals lag av en eller annen grunn.

 

Spurs har en bra midtbane fra før i Eriksen, Alli, Sissoko og Winks. Holder fortsatt en knapp på City med De Bruyne, Fernandinho og Silva x2, men Spurs en nok på 2. plass i ligaen

Lenke til kommentar

Haha hjerneblødning fra meg der... Tenkte på Arsenals lag av en eller annen grunn.

 

Spurs har en bra midtbane fra før i Eriksen, Alli, Sissoko og Winks. Holder fortsatt en knapp på City med De Bruyne, Fernandinho og Silva x2, men Spurs en nok på 2. plass i ligaen

Altså, midtbanen til Arsenal er i bunnsjiktet i PL...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha hjerneblødning fra meg der... Tenkte på Arsenals lag av en eller annen grunn.

 

Spurs har en bra midtbane fra før i Eriksen, Alli, Sissoko og Winks. Holder fortsatt en knapp på City med De Bruyne, Fernandinho og Silva x2, men Spurs en nok på 2. plass i ligaen

Den funket ikke særlig bra etter at Wanyama havna på gamlehjem, Dier på sykehusog Dembeles europeiske karriere var over tidlig i høst. Blir veldig glad om Ndombele kommer, men usikker på om det er nok hvis ikke en av de to nevnte som fortsatt er i Spurs finner formen igjen.

Lenke til kommentar

Just in: AC Milan utestengt fra Europa League neste sesong på grunn av brudd på FFP. Det betyr at Roma går rett inn i gruppespillet, mens Torino skal ut i kvalik.

 

Det betyr at sannsynligheten øker for at Manchester City i løpet av de neste par ukene også utestenges fra Europa-spill, også de for brudd på FFP-reglene samt en del annet grums. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tottenham har signert en spiller!

 

 

✍️ We are delighted to announce the signing of Jack Clarke from Leeds United.

 

He has agreed a contract with the Club until 2023 and will return to the Championship side on loan for the 2019/20 season.

 

I tillegg skriver ca alle medier at Ndombele nettopp signerte. Men det er ikke offisielt enda.

 

Edit: Da var det offisielt. Kontrakt til 2025. La oss håpe han ikke blir en ny Paulinho.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...