Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

prøv å ta bilde av horisonten, en typisk solnedgang utover havet feks, og se om det blir enklere å få horisonten riktig (i "vater") i bildet med slikt rutenett ;)

 

Eller ta bilde av fasaden på huset ditt, så ser du kjapt at rutenettet kan hjelpe med å rotere kameraet så at huset faktisk ligger riktig i bildet.

 

Det er et nyttig hjelpemiddel, ikke nødvendigvis for å få motivet midt i, men for å orientere motivet riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var uheldig og sølte vann på iPhonen min i søvne i natt mens den lå å ladet. Jeg våknet av at den bare vibrerte vilt. Dro den ut av laderen, ristet ut så mye vann som mulig og prøvde å slå den av, men det gikk ikke. Den begynte dog å fungere som vanlig igjen og den har fungert i hele dag med unntak av en ting. Den lader ikke. Jeg har prøvd to forskjellige iPhoneladere så det er ikke bare den som ble våt som ikke fungerer og da er det vel temmelig sikkert det er iPhonen. Hva kan jeg gjøre med noe slikt? Noe håp for den? Finnes det lademuligheter som ikke krever noe connection under på iPhonen?

Endret av MrPark
Lenke til kommentar

Det var synd med telefonen, men hyggelig at huset ikke brant ned.

 

Høres ut som noe har kortsluttet inne i telefonen .. så om ikke problemet forsvinner av seg selv så må man nok frem med skrutrekkeren. MEN, dersom forsøker du reparere telefonen selv, og ikke klarer det mister du muligheten til og få en bytte enhet til redusert pris via Apple, da vil du kun få tilbud om og kjøpe ny til full pris pga uautorisert inngrep.

[...] Finnes det lademuligheter som ikke krever noe connection under på iPhonen?

Nei.

Lenke til kommentar

Kan jeg bytte til en ny iPhone til redusert pris via Apple om jeg ikke åpner den eller noe? Har det da noe betydning hvor jeg kjøpte den (gjennom Telenor) eller må jeg da ha kjøpt den direkte fra Apple? Og hvor finner jeg egentlig dette? Ser ikke noe på kundeservicen på apple.no. Og vet du til hvilken pris? Dette er en 16 GB iPhone 4.

 

Tusen takk for hjelpen. Settes veldig pris på.

Endret av MrPark
Lenke til kommentar

Er den kjøpt via Telenor må den også inn på service gjennom Telenor sine kanaler. Du kan registrere den selv på www.mCare.no, som er Telenor sitt service verksted, og sende den inn med posten. iPhone 4 16GB bytteenhet tror jeg ligger på kr 2 237,50 + evt. frakt hos mCare, værtfall sånn ca.

Lenke til kommentar

Øy, dere som mente Mytrendyphone.no var så greie og raske ..

 

Bestilte noe småsaker der forrige onsdag .. dvs 9 dager nå, og ennå ingenting i postkassa (den ble sendt dagen etter ifølge nettsida, og som brev - så ingen sporing).

 

Ja, jeg er utålmodig. Som en unge.

Lenke til kommentar

Skal til Polen nå i sommer og vurderer å se om jeg kan finne meg en 4S uten opratørlås.

Noen som vet hva dette vil koste i polen?

Og er det noe ulemper med å kjøpe her? (bryr meg sånnsett lite om garanti når jeg som regel tar godt vare på ting)

Blir noe problemer med registrering osv?

Lenke til kommentar

Elektronikk er faktisk en av de få tingene som ikke er spesielt mye billigere i polen kontra norge. på de ofisielle sidene så er det ca 150 kr forskjell med dagens kurs. Jeg ville nok definitivt anbefalt å kjøpe i norge. Garantien til apple er uansett verdensdekkende, så om du kjøper i polen eller norge har du 1 års garanti, men i norge har du i tillegg 5 år "reklamasjonstid" elns, husker ikke dirkete hva det heter, men ved veldig mange tilfeller så er det så å si 5 år med garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...