Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Setter pris på instrusjonsvideo på hvordann man bytter skjerm. Dattern har hatt litt uflaks og fått noen små riper fra å miste 4S i grusen. Det synes såvidt etter å ha pusset litt med en microfiberklut men etterhvert om den får flere skader kan det være vi vil bytte skjermen. Tar også i mot tips om kjøp av lcd+glass i ett ferdig limt sammt verktøy som må til.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Etter lang tid som Android bruker har jeg nå skaffet meg iPad, og i den forbindelse er det noe jeg lurer på; hvis jeg bruker iPad til å skrive stil på skolen, kan jeg da levere inn stilen uten å måtte koble meg opp mot en PC? Det er iPad 1 jeg har skaffet meg, og den kjører iOS 4.3.3 hvis jeg husker rett. Hvis jeg oppgraderer til iOS 5 har jeg hørt at den kunne bli en del treigere. Hvis jeg oppgraderer, og føler at alt blir sirup, er det da en vei tilbake til iOS 4?

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Etter lang tid som Android bruker har jeg nå skaffet meg iPad, og i den forbindelse er det noe jeg lurer på; hvis jeg bruker iPad til å skrive stil på skolen, kan jeg da levere inn stilen uten å måtte koble meg opp mot en PC? Det er iPad 1 jeg har skaffet meg, og den kjører iOS 4.3.3 hvis jeg husker rett. Hvis jeg oppgraderer til iOS 5 har jeg hørt at den kunne bli en del treigere. Hvis jeg oppgraderer, og føler at alt blir sirup, er det da en vei tilbake til iOS 4?

 

Så lenge iPaden godtar internettsiden du skal levere på så skal det gå fint, itslearning.com funker på iPad om din skole bruker det. Du bør og sjekke om datamaskinenene på skolen godtar skrivepeogrammet på din iPad. Spør i iPad-tråden som Runar linket til om det funker, kanskje prøv Pages. Pages skal om jeg ikke tar feil, kunne lagres i Word-dokument.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Hei, og takker for svar. Ja jeg bruker ItsLearning, man kan vel ikke laste opp filer med iOS devicer da de ikke har en filstruktur. Men i verste fall kan jeg jo bare maile den til min Galaxy S2 og laste opp via den. Har tenkt å bruke Pages, ja.

 

Grunnen til at jeg spurte her var fordi det er den iOS tråden med mest aktivitet, og fordi jeg vet at det er en del eplegutter her som sikkert har iPad.

Lenke til kommentar

jeg lurer på det stikk motsatte. kommer borti den "til arkiv" knappen (boks med pil ned) og finner IKKE ut hvor mailen ender opp. Er ikke på slettet eller noen mapper.

 

Og hvordan slår jeg av SMS lyd mer enn en gang og at sms popper opp på skjermen? (har bite sms så trenger ikke at den popper opp 2 ganger)

Lenke til kommentar

@Hunterra: Er det ikke bare og trykke på søppelkassa under? Virker hos meg ..

 

@MysticoN: Når jeg akriverer mail, så finner jeg dem igjen i "All mail" mappen i GMail postkassa.

 

Dobbel meldingsvarsling kan endres her

Instillinger -> Varsling -> Meldinger -> Gjenta varsel -> Aldrig

Endret av Donnybrook
Lenke til kommentar

Jessda. Iphone 4S mottatt i posten, kjapp levering fra dustinhome.no!

 

Men, fredag ettermiddag er det for sent å oppdage at simkortet jeg har ikke passer i den nye, lekre særingen. (Jeg HAR prøvd å klippe det til, men det er nok ikke nytt nok..)

Legg på at mangelen på bruksanvisning gjorde at det tok unødvendig lang tid før jeg fant ut hvor simkortet skulle, så er frustrasjonen komplett.

 

Nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg kun kan se på fram til mandag. Det er først da jeg har sjans å få tak i mikromsim ..

 

Dustin Home skulle fortalt meg dette da jeg bestilte!!! Jiiz..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...