Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Elektronikk er faktisk en av de få tingene som ikke er spesielt mye billigere i polen kontra norge. på de ofisielle sidene så er det ca 150 kr forskjell med dagens kurs. Jeg ville nok definitivt anbefalt å kjøpe i norge. Garantien til apple er uansett verdensdekkende, så om du kjøper i polen eller norge har du 1 års garanti, men i norge har du i tillegg 5 år "reklamasjonstid" elns, husker ikke dirkete hva det heter, men ved veldig mange tilfeller så er det så å si 5 år med garanti.

 

Enig! Dessuten kan man tegne forsikring på en del produkter når man kjøper. Er litt usikker på om man kan tegne iPhoneforsikring i etterkant av kjøpet. Uansett, sønnen min fikk ødelagt frontglasset på sin iPhone 4S da han glei på en issvull i vinter. Han fikk ny telefon på forsikringen, som til da hadde kostet meg 400 kr hos Telenor.

 

Men forsikring eller ikke, kjøp i Norge anbefales.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har litt plassproblemer på telefonen og trenger å slette noen bilder. Prøver å slette et album, men jeg får det simpelt hen ikke til. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet det fra telefonen?

 

post-161752-0-72756900-1337429993_thumb.jpg

 

Prøver å slette det som heter "100MSDCF"

 

Du vil bare kunne slette bilder/album som er knipset direkte med den telefonen. Alt som er synkronisert over via f.eks iPhoto eller iTunes må du slette ved å "fjerne haken/markeringen" i det aktuelle programmet mens du er tilkoblet med en std. sync-kabel.

Lenke til kommentar

Har litt plassproblemer på telefonen og trenger å slette noen bilder. Prøver å slette et album, men jeg får det simpelt hen ikke til. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet det fra telefonen?

 

post-161752-0-72756900-1337429993_thumb.jpg

 

Prøver å slette det som heter "100MSDCF"

 

det var litt rart, hos meg så får jeg det til lett som bare det:

post-38549-0-77066900-1337433405_thumb.png

 

En annen ting jeg dog har merket er dersom jeg slenger inn et bilde fra opprinelige kamerarullen, til et nytt album, så blir det kun en link til bildet, dersom jeg sletter det fra det oprinnelige albumet så forsvinner det fra det nye albummet også...

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Har et lite problem her. Jeg måtte gjenopprette telefonen min for noen dager tilbake, og nå mangler mye greier jeg pleide å ha der. Alle appene og slik gikk greit, da jeg fant de i "kjøpt"-kategorien i iTunes, men sanger jeg har kjøpt på telefonen er ikke der. Noen som vet hvor jeg kan finne de? Jeg mangler forsåvidt noen sanger jeg har kjøpt på iTunes også, veit heller ikke hvordan jeg får de tilbake.

Lenke til kommentar

Originalt Apple-headset? Gammelt headset? Det var noen serier av headset levert med Shuffle 3. gen som hadde en mulig feil som du beskriver, og som det var utbytteprogram for for et par år siden. Prøv med et annet headset.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes et T9-tastatur til iPhone ? Kunne gjerne tenkt å pøve det :)

Forsøkt og søke på T9 i AppStore og testet f.eks denne?

http://itunes.apple.com/no/app/t9app/id319345350?mt=8

 

Hvorfor vil ikke min 4s sende mail? Kommer bare opp noe smpt-tjener dritt...

Da er det no dritt med smtp-tjeneren din.

Om du er ute etter et noe mere utfyllende svar, så hjelper det og stille et mere utfyllende spørsmål :)

f.eks

Hva slags epost konto bruker du?

Hva står det under SMTP instillingene dine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...