Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått den til å virke igjen, og har flere spørsmål

 

1: Hvor finner jeg den innebygde måleren over datatrafikk?

 

2: Finnes det en snarvei for å skru av/på Bluetooth og wifi? Eller må jeg inn

I innstillinger hver gang?

1. Gå på instillinger---> generelt---> bruk og der skal det stå.

2. Dette vet jeg ikke, men tror du må inn på instillinger.

Lenke til kommentar

Det finnes en app for bluetooth i allefall.

Den heter Bluetooth Enable Disable, men koster 7kr.

 

Wifi trenger man ikke å bry seg om :)

 

Edit: Hmmm blåtannsymbolet er ikke fremme, selv om blåtann står på.

Før var det grått da det ikke var noen bluetooth-enhet i nærheten.

 

Vil det si at å skru av og på bluetooth også er blitt overfødig?

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Hei! Har hatt Iphone 4s i over en uke nå men har et problem... Bruker mesteparten WiFi når jeg er hjemme men Apple store vil ikke fungere over WiFi... Har også hatt mobilnett på mens WiFi var på og det blei brukt over 600 kr på et par dager.. Men har aldri kunnet bruke Facebook eller Apple store når eg har kune mobilnett på... Eller noen av spillene mine.. Har fått kjøpt et tilegs abonomang med surfebrett fra Tele2 og de har sendt meg riktige innstillinger for mobilnett på Iphone 4s..Men kan fortsatt ikke bruke kun mobilnett ved Facebook etc.. Min bror som har 4s har ingen problemer med det, han har også prøvd å få mobilnettet til å funke på min 4s men får det ikke til.. Må jeg stille inn VPN eller noe spesielt? syns det e rart at eg har brukt over 600 kr på et par daga når eg ikke får til å bruke mobilnett på apper eller vanlig safari... Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Da var mine 5 GB hos iCloud oppfyllt, hovedsakelig grunnet Photostream. Har noen her kjøpt ekstra lagringsplass hos iCloud? Si det slik at jeg kjøper 10 GB pakken til 140 kr, vil jeg da få 10 GB i tillegg til de 5 GB jeg har fra før, eller vil jeg bare få 5 GB til?

Eller er det anbefalt å bruke en annen skytjeneste til bildene?

Lenke til kommentar

Photostream teller ikke mot iCloud lagringsplassen. Så det kan ikke være det som bruker opp plassen din! Jeg vil tro det er kamerarullen på iPhonens backup som er "skyldig", det er hvertfall den som råder hos meg. Hva med å importere disse bildene til et annet medie (f.eks en PC/Mac) og så slette bildene på iPhonen?

 

Og på det andre spørsmålet ditt; Du får 15gb, altså beholder du de 5 du har fra før.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes et T9-tastatur til iPhone ? Kunne gjerne tenkt å pøve det :)

Forsøkt og søke på T9 i AppStore og testet f.eks denne?

http://itunes.apple....d319345350?mt=8

 

Hvorfor vil ikke min 4s sende mail? Kommer bare opp noe smpt-tjener dritt...

Da er det no dritt med smtp-tjeneren din.

Om du er ute etter et noe mere utfyllende svar, så hjelper det og stille et mere utfyllende spørsmål :)

f.eks

Hva slags epost konto bruker du?

Hva står det under SMTP instillingene dine?

feilmeldingen sier:Tilkoblingen til den utgående tjeneren "smtp.******.com mislyktes. Du kan konfigurere flere utgående e-posttjenere i Innstillinger > Mail, kontakter, kalendere.

 

Jeg har prøvd å endre smtp tjeneren, men jeg vet ikke hva som skal stå der. Jeg vil bare at den skal sende mail når eg trykker send.

 

Bruker forresten hotmail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...