Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

feilmeldingen sier:Tilkoblingen til den utgående tjeneren "smtp.******.com mislyktes. Du kan konfigurere flere utgående e-posttjenere i Innstillinger > Mail, kontakter, kalendere.

 

Jeg har prøvd å endre smtp tjeneren, men jeg vet ikke hva som skal stå der. Jeg vil bare at den skal sende mail når eg trykker send.

 

Bruker forresten hotmail.

 

Har du gjort som denne guiden forklarer? http://windows.microsoft.com/en-US/hotmail/mobile?t1=t3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moren min trenger sårt en ny telefon, og siden hun er på besøk hos meg for øyeblikket tenkte jeg at vi skulle få kjøpt en iPhone til henne i morgen. Men er det noen steder hvor de faktisk selger iPhone uten abonnement med unntak av apple.no? Skulle gjerne ha fått den allerede i morgen.

Hun er ingen storbruker, og vil derfor gjerne beholde onecall abonnementet.

Lenke til kommentar

Er jo litt dårlig dette da. At man MÅ kjøpe abonement i tillegg når man bare vil ha mobil.

 

Du MÅ ikke. Du kan enkelt kjøpe telefonen i en nettbutikk eller på apple.no.

 

Spørsmål: Får man kjøpt andre telefoner uten abonnement i butikker som Elkjøp? Er det kun iPhone som er sær?

Lenke til kommentar

Moren min trenger sårt en ny telefon, og siden hun er på besøk hos meg for øyeblikket tenkte jeg at vi skulle få kjøpt en iPhone til henne i morgen. Men er det noen steder hvor de faktisk selger iPhone uten abonnement med unntak av apple.no? Skulle gjerne ha fått den allerede i morgen.

Hun er ingen storbruker, og vil derfor gjerne beholde onecall abonnementet.

Desverre må du gå via apple.no

 

Men de er hvertfall billigst, og du får den innen uken er omme vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor stor home-knappen på iphone er? Lager iphone etui av papp-papir så hadde vært fint å vite det : )

 

Edit: Vil gjerne ha hvor stor volum-knappene er og lydløs "boksen" er (ikke bare den du dytter opp)

 

:)

Endret av D02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...