Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Har såvidt begynt å ta med Iphonen på løpe tur i handa eller jakkelomma. Det blir jo litt mer interessant når jeg ser resultatene av løpingen på Endomondo. Finnes det pulsbelte til Iphonen? Pris/ link. Og lomme til å ha på armen (denne må jo tåle regn), link/ pris? Anskaffer jeg dette ser jeg ikke noe poeng i kjøpe garmin løpe klokke, eller polar osv.... Takker for evt hjelp/ tips :w00t:

 

Sjekk om Wahoo har belter, vet ikke hva det evt koster, men man får klokke med GPS til rundt tusenlappen, det er litt enklere å ta med en klokke enn en telefon, tåler mer vann også. Begynte selv med telefonen og jogging. Glad jeg heller kjøpte separat klokke framfor belte til telefonen.

 

OK - jeg ser forsåvidt den.

 

Tenkte jeg kom billigere ut med en vanntett sånn taske til å ha rundt armen - og muligens at det kunne finnes noe pulsbelte som snakket til iphonen.

 

Går i tenkeboksen - måtte vært en garmin klokke da - med gps... of topic det da men snakker klokkene med endomondo etc....- slik iphonen gjør??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens!

 

Har et spørsmål angående iPhone 5. Hva tror dere prisen kommer til å ligge på sånn ca? Har sett litt rundt, og hørt at prisnivået vil være det samme som dagens 4s, når den tid kommer. Hva tenker dere?

 

Vurderer å vente, men hvis den blir svindyr så er den ikke så veldig aktuell (håper jeg postet dette riktig sted).

Lenke til kommentar

Venter forøvrig spent på 5-ern selv, siste innkjøp av tlf var når 4-ern kom ut. Før det pleide jeg å kjøpe ny tlf hvert år. Men forutenom kameraet så har iphone 4 vært en av de beste opplevelsene innenfor tlf jeg har hatt ihvertfall. Ingen lagg, ting fungerer smertefritt og ikke minst, ingen defekte knapper(selv om home button har noen perioder hvor den er litt lite responsiv). Tidligere måtte jeg bytte tlf såppas ofte ikke bare pga at jeg hadde lyst på ny tlf, men fordi det som regel var noe som ble ødelagt. Typ en knapp, eller at batteriet ble cræp (selvom jeg da bare kunne kjøpe nytt batteri, gav det en god unnskylding for ny tlf :p)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Venter forøvrig spent på 5-ern selv, siste innkjøp av tlf var når 4-ern kom ut. Før det pleide jeg å kjøpe ny tlf hvert år. Men forutenom kameraet så har iphone 4 vært en av de beste opplevelsene innenfor tlf jeg har hatt ihvertfall. Ingen lagg, ting fungerer smertefritt og ikke minst, ingen defekte knapper(selv om home button har noen perioder hvor den er litt lite responsiv). Tidligere måtte jeg bytte tlf såppas ofte ikke bare pga at jeg hadde lyst på ny tlf, men fordi det som regel var noe som ble ødelagt. Typ en knapp, eller at batteriet ble cræp (selvom jeg da bare kunne kjøpe nytt batteri, gav det en god unnskylding for ny tlf :p)

 

Hehe, du er ikke alene om det! Men, så begynte jeg å tjene egne penger.. Så litt annerledes på det da. :p Håper bare 5ern blir litt mer spennende enn 4ern, større skjerm etc.

Lenke til kommentar

Dette er ikke et Iphone problem, men det er en ipod og Iphone har det samme problemet.

 

"Ipod enheten "x" kan ikke synkroniseres. Det oppsto en ukjent feil (13019)"

Hvordan får jeg fikset problemet slik at jeg kan synkronisere musikk igjen, uten at noe av musikken går tapt? Jeg har ikke alle mine sanger lagret på datamaskinen, slik at jeg skrur på automatisk synkronisering så vil 2/3 av musikkbiblioteket gå tapt. Hjelp?

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at jeg må synkronisere hele iphonen(med apps og alt) når jeg kobler den til itunes? Utrolig irriterende da det tar lang tid og hvis man avbryter risikerer man å miste de fleste appsene.

Husker før da iPoden min bare hentet musikk også ferdig.

Lenke til kommentar

[..] har ikke alle mine sanger lagret på datamaskinen [..]

Last ned SharePod, og hent ut all musikken til pc-en, og sync. :)

http://download.cnet...l?tag=mncol;txt

Endelig er det noen som hjelper! Takk for det! Har du prøvd programmet før? Jeg prøvde noe lignende ved hjelp av en youtube-video, der de sa at man skulle laste ned et overføringsprogram, men programmet krevde betaling. Er dette programmet du linket til, gratis?

Lenke til kommentar

Er det mulig å bruke så EKSTREMT mye datatrafikk? FIkk regning fra OneCall på nesten 900kr, ca dobbelt så mye som jeg pleier. Ifølge samtalespesifikasjonen har jeg brukt helt latterlig mye på kort tid.

 

Kan det være noe feil?

 

post-79814-0-80827200-1339068198_thumb.png

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...