Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du forklare litt mer detaljert?

Skjønte det ikke helt.

Hadde litt dårlig tid så fikk ikke utdypet mer enn det. Jeg har kjøpt 4s og simkort for lenge siden. Jeg har syncet med itunes og aktivert mobilen så den kan brukes som ipod. Dagen etter fikk jeg melding om at iPhonen skulle aktiveres som en telefon den 29. Mai (altså i går), men det kom ikke noe.

 

Men det funker nå. Prøvde å sende en melding med min vanlige mobil, men den var inaktiv (hadde akkurat blitt det), så jeg restarta iphonen og da funka det :D

 

Edit: sim-kortet som var inaktivt*

 

Et spørsmål: er det mulig å slette absolutt ALLE kontakter ved et trykk? Syncet med feil iTunes så fikk alle nummerene til moren min. Altså rundt 300. Vil jo ta en evighet å slette dem..

Endret av SturlaTheZombie
Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at hvis jeg sender en video med MMS blir kvaliteten dårlig når den sendes. Også gjennom iMessage. Hvorfor det?

 

Er det mulig å endre på det, slik at kvaliteten blir bra?

 

Den blir vel komprimert for at den ikkje skal ta alt for mykje data :)

Når det skjer med iMessage, er det med WiFi, mobildata eller begge?

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at hvis jeg sender en video med MMS blir kvaliteten dårlig når den sendes. Også gjennom iMessage. Hvorfor det?

 

Er det mulig å endre på det, slik at kvaliteten blir bra?

 

Den blir vel komprimert for at den ikkje skal ta alt for mykje data :)

Når det skjer med iMessage, er det med WiFi, mobildata eller begge?

Da er det med WiFi så vidt jeg vet :) Skjønner jo at den skal spare data når den sendes med MMS, men når den sendes via iMessage burde den jo sende hele videoen i 1080p.

Lenke til kommentar

Har såvidt begynt å ta med Iphonen på løpe tur i handa eller jakkelomma. Det blir jo litt mer interessant når jeg ser resultatene av løpingen på Endomondo.

 

Finnes det pulsbelte til Iphonen? Pris/ link.

 

Og lomme til å ha på armen (denne må jo tåle regn), link/ pris?

 

Anskaffer jeg dette ser jeg ikke noe poeng i kjøpe garmin løpe klokke, eller polar osv....

 

Takker for evt hjelp/ tips :w00t:

Lenke til kommentar

Dette står helt sikkert et sted i tråden, men orker ikke å lete, men håper noen har en mening.

 

Hva er det tidligste tidspunktet man kan håpe neste generasjon iPhone kommer?

Har en Android i dag, som virker greit, men kjenner jeg vil tilbake til iPhone helst en med litt større skjerm enn 4s

Lenke til kommentar

Vi får se hva Apple sier den 11. juni, under WWDC-konferansen. Sier de at iOS 6.0 blir tilgjengelig for kundene til høsten denne gangen også, slik de gjorde med iOS 5.0 i fjor, kan det tyde på at neste iPhone ikke kommer før til høsten den heller.

 

De har i allefall pleid å gi ut nye "storversjoner" av iOS på ca samme tidspunkt som når nye iPhone-modeller har kommet i salg.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Har såvidt begynt å ta med Iphonen på løpe tur i handa eller jakkelomma. Det blir jo litt mer interessant når jeg ser resultatene av løpingen på Endomondo. Finnes det pulsbelte til Iphonen? Pris/ link. Og lomme til å ha på armen (denne må jo tåle regn), link/ pris? Anskaffer jeg dette ser jeg ikke noe poeng i kjøpe garmin løpe klokke, eller polar osv.... Takker for evt hjelp/ tips :w00t:

 

Sjekk om Wahoo har belter, vet ikke hva det evt koster, men man får klokke med GPS til rundt tusenlappen, det er litt enklere å ta med en klokke enn en telefon, tåler mer vann også. Begynte selv med telefonen og jogging. Glad jeg heller kjøpte separat klokke framfor belte til telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...