Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sukk... Her om dagen fant jeg ut at øynene mine ikke kan oppfatte 3D på 3DS. Jeg visste at sjansen for dette var stor(skjeve hornhinner), men det var alikevel skuffende å oppdage at øynene mine ikke har støtte for 3D.

 

Det betyr dog at jeg ikke trenger å bekymre meg så mye for batteritiden til maskinen. :p

 

Selve maskinen føles for øvrig mye bedre ut enn den originale DS-en. Dette må være den første gangen Nintendo har lagd en solid førstegenerasjons håndholdt konsoll siden GBC. "Joysticken" fungerte veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Sukk... Her om dagen fant jeg ut at øynene mine ikke kan oppfatte 3D på 3DS. Jeg visste at sjansen for dette var stor(skjeve hornhinner), men det var alikevel skuffende å oppdage at øynene mine ikke har støtte for 3D.

 

Det betyr dog at jeg ikke trenger å bekymre meg så mye for batteritiden til maskinen. :p

 

Selve maskinen føles for øvrig mye bedre ut enn den originale DS-en. Dette må være den første gangen Nintendo har lagd en solid førstegenerasjons håndholdt konsoll siden GBC. "Joysticken" fungerte veldig bra. :)

 

Kjipt å høre Leflus! Får håpe du finner glede i den likevel da. Hva med 3D med briller? Kan du se det?

Online kommer 7. juni.

 

Det er samme dag som E3-konferansen til Nintendo og det er nok ikke tilfeldig. Tipper systemet er rimelig integrert med Wii 2 sitt onlinesystem.

 

Dette er nok ikke tilfeldig nei, og selv om det er irriterende at de utsetter det, så gjør det egentlig at jeg får større forventninger til hva oppdateringen skal inneholde, og som du sier, at den kan synkroniseres med N6 sitt online. Spennende!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Hva med 3D med briller? Kan du se det?

Det begynner å bli noen år siden sist jeg opplevde brillebasert 3D(imax), så det vet jeg faktisk ikke. Jeg mener å huske at jeg kunne oppfatte effekten, men at den var uklar.

 

3D med briller er uansett uaktuelt her i gården. Et sett briller er bra nok for meg.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

En av de beste Zelda OoT 3D gameplay videoene så langt. Liker virkelig Temple of time som vises fra 6:05 i videoen.

 

 

Edit: Har også skeve hornhinner på øyenene og merket meg at det tok litt tid for øynene mine og venne seg til 3DS'en. Etter noen uker ser det nå endelig ut til at de klarer og fokusere skikkelig. :)

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

En av den beste Zelda OoT 3D gameplay videoen så langt. Liker virkelig Temple of time som vises fra 6:05 i videoen.

 

 

Edit: Har også skeve hornhinner på øyenene og merket meg at det tok litt tid for øynene mine og venne seg til 3DS'en. Etter noen uker ser det nå endelig ut til at de klarer og fokusere skikkelig. :)

 

Ser fantastisk ut :)

Gleder meg!

 

Noen som kan tysk og har lyst å oversette litt hva fyren sier? Høres ut som skryt i mine ører, men ikke godt å si :p

Lenke til kommentar

forhåndsbestilte 3ds fra absoluttspill.no rundt 20. mars, og har fremdeles ikke fått den o.O snakket med dem for en måneds tid siden, og de sa leverandøren hadde fucka opp noe, så det tok litt lengre tid. men hva faen er det leverandøren deres holder på med? over 1 og en halv måned nå... absoluttspill har alltid vært gode med å levere raskt før (og med det meste annet), men jeg skal ihvertfall aldri bestille noe derfra igjen som ikke er på lager.

Lenke til kommentar

forhåndsbestilte 3ds fra absoluttspill.no rundt 20. mars, og har fremdeles ikke fått den o.O snakket med dem for en måneds tid siden, og de sa leverandøren hadde fucka opp noe, så det tok litt lengre tid. men hva faen er det leverandøren deres holder på med? over 1 og en halv måned nå... absoluttspill har alltid vært gode med å levere raskt før (og med det meste annet), men jeg skal ihvertfall aldri bestille noe derfra igjen som ikke er på lager.

Welcome to the club! :/ Er i samme situasjon, bare at jeg avbestilte. Ser ut som det kanskje er noe trøbbel hos absoluttspill for tia. Sliter med å få tilbake pengene.Tråd om problemet.

Lenke til kommentar

En av de beste Zelda OoT 3D gameplay videoene så langt. Liker virkelig Temple of time som vises fra 6:05 i videoen.

Gelder meg virkelig til å spille spillet igjen :)

Må si det er litt synd at lydbildet bare er tatt direkte fra N64 spillet dog.

Blir liksom en slags distanse mellom den nye grafikken og den gamle musikken og lyden.

Får litt "vi gidder ikke bruke så mye penger og energi på denne porten" feel.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Gelder meg virkelig til å spille spillet igjen :)

Må si det er litt synd at lydbildet bare er tatt direkte fra N64 spillet dog.

Blir liksom en slags distanse mellom den nye grafikken og den gamle musikken og lyden.

Får litt "vi gidder ikke bruke så mye penger og energi på denne porten" feel.

Remake visst, ikke port(bortsett fra av lyden? :p). ;) Men, ja, hadde vært fint med oppdatert lyd. :) Musikken fra Zoot er jo legendarisk. :D

Lenke til kommentar

Ja det kan eg faktisk vere enig i.

 

Forsåvidt noe eg også reagerte på i Twilight Princess. For det første var musikken av dårligere standard enn i OOT, for det andre så bar lyden et svært retroaktig preg. Mange liker nok akkurat dette, men det er kanskje på tide å ta ett steg videre på lydsiden Nintendo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...