Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg rundet Chronicles-moden i Dead or Alive: Dimensions i dag og storkoste meg stort sett hele veien. :D På Arcade og Survival har jeg kommet til Hard, men spesielt Survival kan bli tøft. De hoppet glatt over 40 motstandere og gikk fra 30 på Normal til 50 på Hard. Og etter det blir det sannsynligvis True Fighter, men tør ikke tenke på hvor mange folk vi må da sloss mot. :p

Lenke til kommentar

Countdown til 3DS oppdateringen, som de mener skal skje 6 PST, som blir 3 på natta norsk tid:

 

I dag fikk jeg opppdateringen.

Den kom kl. 06.30 presis.

Det tok litt tid, men det var vel verdt det.

Excite bike er morsomt.

Interessant var det også med nettleseren, selv om denne er vesentlig mye dårligere enn

nettleseren på mobiltelefonen.

Den går nemlig ikke automatisk på nettavisenes touchvennlige sider.

Det er også litt tungt for konsollen å laste den ordinære siden.

Prøv selv. :)

 

Så får vi se om Nintendo kommer til å benytte seg av spotpass-funksjonaliteten.

Det vil bli spennende.

 

Ps. Pokedex eller hva det nå het er tull. Hva tenkte Nintendo på når dette ble markedsført som "hot"?

Lenke til kommentar

Da var oppdateringen på plass her og. Jeg skulle ønske at nettleseren var noe raskere ja, kommer fortsatt til å bruke min iphone til dette. Ubisoft skal lage en egen 3D nettside som kan bli litt artig. Nå er det vel bare å vente på flere spill og større utvalg, så skal det nok bli veldig bra.

 

Ocarina of Time 3D har også fått ganske brukbar score på metacritic så langt, hehe: http://www.metacritic.com/game/3ds/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om NES-spill kommer til VC til 3DS? Mulig jeg har spurt om dette før, men kan jo være noen konkrete opplysninger som jeg ikke har fått med meg.. Skjønner ikke hvorfor det eventuelt ikke skal går, for er det ett sted jeg vil ha gamle klassikere, så er det på en håndholdt..

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om NES-spill kommer til VC til 3DS? Mulig jeg har spurt om dette før, men kan jo være noen konkrete opplysninger som jeg ikke har fått med meg.. Skjønner ikke hvorfor det eventuelt ikke skal går, for er det ett sted jeg vil ha gamle klassikere, så er det på en håndholdt..

 

Takk :)

 

Kan ikke si noe sikkert, men ser ingen grunn til hvorfor det ikke skal gå. Både Metroid og Castlevania til NES ble jo gitt ut senere på en eller annen GameBoy som Classics, så hvorfor ikke til VC? Og btw, Kid Icarus: Uprising kommer jo snart. Det ville vært logisk om de gav ut Kid Icarus 1 og 2 til VC for å friske opp hukommelsen til folk.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Er det bare meg som irriterer at denne tråden ligger under "Konsollmaskinvarer og tilbehør" kategorien? Synes vi snakker mer om spill her jeg.

 

Andre enn meg som er skuffet over prisene på e-shop? Link's Awakening har kommet og den koster jammen meg 48kr! For å ikke skrive om Super Mario Land for kr 32. Når de snakker om å ta kampen mot smartmobiler så går de i feil retning når de overpriser spillene sine. Til sammenligning med Mario vs. Donkey Kong: Minis March Again, som koster kr 64, så er dette et original spill til DSiWare og ikke en port fra gamle tider. Og den er bare 16 kr dyrere enn Link's Awakening, som kunne like gjerne koste kr 15-20 og Super Mario Land til kr 10-15. Synes det er mer realistisk.

 

For the records synes jeg hele "Konsollmaskinvarer og tilbehør" kategorien er bare tull (min mening). Jeg ser eller flytter meg hele tiden mellom "spill-->Nintendo" og synes det er tungvindt. Likte det som var før.

Endret av nKyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig med deg nKyb, vi snakker jo kun om kommende 3DS titler. Hva prisene i eshop angår, så er vel de kanskje litt stive ja. Sammenligner man DSIware spill som også er tilgjengelig på app store, så koster de 1/3 av prisen der. Men for under 100kr så får man Links Awakening OG Super Mario Land, er ikke det litt bra da? :D

Endret av kidio007
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For både de to spillene for under 50kr hadde jeg vært fornøyd. Disse to spillene er bare en port fra mange, mange år siden nå, ikke så mye 3D har blitt lagt til. Masse videoer ute på youtube som bekrefter dette. Eneste 3D effekten å finne er de gameboy maskinene som blir vist med skjermen.

 

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Jeg har ikke klart å laste nett systemoppdateringen ennå. :hrm:

 

Får du en error??

 

Jeg får ofte det. Vet du årsaken?

 

Hvis det er error code : 005-5819 dere får, så får ikke 3DSen nok signal, kanskje dere er for langt i fra ruteren deres.

 

For de som har problemer med å oppdatere: http://www.nintendo.com/consumer/systems/3ds/en_na/ts_internet.jsp?menu=update&submenu=ctr-ts-online-error-unable-update

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Tror det er avstanden det gjelder hos meg og, får stille meg nede i kjelleren sammen med ruteren, DA burde det fungere. :new_woot:

Kommer med anbefaling til deg, ikke sett ruteren i kjelleren, sett den heller på 1. etasje (dersom det er flere enn deg som bruker den selvfølgelig).

 

En ting jeg har merket nå på eshop... Dead or Alive Dimensions er borte! Haha, ser ut som de ikke vil reklamere det i det hele tatt i Skandinavia. Nå ser butikken enda mer... tomt. Ikke noe enn OoT3D fra 3DS biblioteket som er nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...