Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Ja for all del! Utvalget på 3DS i dag er begredelig og flaut. Selv min mor ble skuffet når jeg viste henne utvalget, og da er det jaggu meg ille :p

 

Synd for henne at OOT ikke fallt i smak på N64. Tenkte kanskje jeg skulle betille Rayman til henne, men dette er vel en ganske dårlig port fra orginalen skal man tro omtalene ?

 

Vil ikke anbefale Rayman. Det var nemlig ikke særlig bra. Det har kommer noen spill i eshopen, så du kan jo f.eks. kjøpe Super Mario Land, Donkey Kong eller Zelda Link's Awakening, i vente på at det dukker opp noen gode fullprisspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IGN ga Mercanaries 6.5/10 og en annen fransk anmelder ga spillet 5/10. Blir ikke noe kjøp fra min side heller. Angrer på at jeg kjøpte 3DS... Av alle spillene som er gitt ut synes jeg Oot var det eneste "Ok" spillet (Har runda det så mange ganger før at det ble kjedelig.) Får håpe det kommer noen flere gode titler utover året.

 

Er dessverre ikke så bredt utvalg enda nei, men i løpet av året burde jo både RE:Revelations, Super Mario 3D, Kid Icarus: Uprising og Paper Mario også dukke opp, så tror det kan bli en trivelig avslutning på året.

Lenke til kommentar

IGN ga Mercanaries 6.5/10 og en annen fransk anmelder ga spillet 5/10. Blir ikke noe kjøp fra min side heller. Angrer på at jeg kjøpte 3DS... Av alle spillene som er gitt ut synes jeg Oot var det eneste "Ok" spillet (Har runda det så mange ganger før at det ble kjedelig.) Får håpe det kommer noen flere gode titler utover året.

 

Er dessverre ikke så bredt utvalg enda nei, men i løpet av året burde jo både RE:Revelations, Super Mario 3D, Kid Icarus: Uprising og Paper Mario også dukke opp, så tror det kan bli en trivelig avslutning på året.

 

Super Mario 3D og Paper Mario kommer 100% sikkert ikke i år.

Lenke til kommentar

 

Super Mario 3D og Paper Mario kommer 100% sikkert ikke i år.

 

Voldsomt så sikker du var i din sak da? Jeg siterer dette for ettertiden jeg :) Jeg hevdet aldri at de 100% sikkert kommer i år, men veldig mye tyder på at Super Mario 3D kommer i år. Med Paper Mario er det mer usikkert, og jeg blir ikke overrasket om dette blir flyttet til neste år. Det kan selvsagt skje med Super Mario 3D også, men alt Nintendo har sagt om det spillet så langt, er at de satser på en 2011-lansering.

Lenke til kommentar

 

Super Mario 3D og Paper Mario kommer 100% sikkert ikke i år.

 

Voldsomt så sikker du var i din sak da? Jeg siterer dette for ettertiden jeg :) Jeg hevdet aldri at de 100% sikkert kommer i år, men veldig mye tyder på at Super Mario 3D kommer i år. Med Paper Mario er det mer usikkert, og jeg blir ikke overrasket om dette blir flyttet til neste år. Det kan selvsagt skje med Super Mario 3D også, men alt Nintendo har sagt om det spillet så langt, er at de satser på en 2011-lansering.

 

Skal moderere meg litt, Paper Mario kommer kanskje. Men det er å skyte seg i foten å slippe 2 Mario spill i løpet av samme år. Det taper Nintendo masse penger på.

Lenke til kommentar

Det er sikkert riktig at de taper litt salg på det, men samtidig så tror jeg Nintendo har sett hvor katastrofalt dårlig det fungerte å overlate starten av konsollens levetid til tredjepartsutviklere, og derfor ønsker å komme med mye sterk software inn mot julehandelen - spesielt gjelder dette om Sony skulle komme ut med sin Vita før jul.

Lenke til kommentar

Gargoyle's Guest kommer til Virtual Console i USA neste uke, dette er en skikkelig godbit som vi må håpe at dukker opp her også. Spillet er en slags action-rpg som er en spin-of av Ghost and Ghoblins-serien. Bare å glede seg til enda et billig og bra spill med andre ord!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen her som har klart å registrere seg for gratis spill? Lillesøsteren min har reist ut av landet med laderen, så jeg er litt redd for at jeg går glipp av det, noe som hadde vært kjempekjipt.

 

På nintendo sine sider står det bare at du må logge det på nettbutikken innen da og da, men det står ikke hvor tidlig kampanjen begynte. Jeg har jo logget meg på nettbutikken noen ganger, men det er en liten stund siden. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...