Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Har søkt rundtom på nettet for å kjøpe 3ds og OoT3D.

Har ikke funnet noe eksklusiv bundle enda. Håpet å høre noe på E3, men ser mørkt ut.

Tror jeg handler spillet fra gamestation UK, hvor man får gullcover + poster.

 

Link: http://www.gamestation.co.uk/gs/legend-of-zelda-the-ocarina-of-time-3ds-124756?pageSize=20&categoryIdentifier=29501

 

imaginaryzeldaboxset.jpg

Fake, men er drømmen!

Noen som vet noe om noe bundle? Skrik ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går å venter på at en av dem store kjedene skal ha tilbud på 3DS jeg....kom igjen da...få den på tilbud! :p

 

Expert hadde den for 2000 kr den dagen den kom ut, gjett hvor jeg løp etter skolen den dagen. laugh.gif

 

Håper Elkjøp slenger den ut til 1995,- snart jeg....da slår jeg til :p

Lenke til kommentar

Bestillte det nylig jeg også. :) Håper det kommer neste lørdag, vet ikke hvor lang tid brevposten til Elkjøp tar.

 

Alt jeg har forhåndsbestilt fra Elkjip har tatt 3-4 uker. De sender det aldri på release. Personlig hadde jeg bestilt det på en dedikert spillside om du ville ha spillet på release.

Lenke til kommentar

Bestillte det nylig jeg også. :) Håper det kommer neste lørdag, vet ikke hvor lang tid brevposten til Elkjøp tar.

 

Alt jeg har forhåndsbestilt fra Elkjip har tatt 3-4 uker. De sender det aldri på release. Personlig hadde jeg bestilt det på en dedikert spillside om du ville ha spillet på release.

 

Da er du tydeligvis uheldig, jeg forhånds bestiller alt via Elkjøp og får det ved 98% av tidene før lansering...Duke Nukem Forever kom fks 2 dager før release...

Lenke til kommentar

Det var en periode da Elkjop.no ikke klarte å levere på release dagen i det hele tatt. Jeg fikk oppleve at God of War III kom til postkassen min en uke etter lanseringen, en kompis av meg fikk White Knight Chronicle også en uke etter releasen. Skal si det verste som tok kaka var Heavy Rain Special Edition. Den fikk jeg to måneder etter releasen etter jeg sendte dem en klage! Ikke nok med det, jeg fikk en vanlig Edition istedenfor.

 

Så ja, Elkjop.no har gjort meg sur tidlig 2010 året, men skjerpet seg grundig etter sommerferien samme år. Det var den tiden da alle klagde og sutret over kunderservicen til Elkjop.no da de alltid svarer "hovedlagret vårt ligger i Sverige så forvent litt ventetid..."

Lenke til kommentar

Ble impulskjøp fra CDON nå i helga, hvilke av titlene til nå er verdt kjøp? Aldri spilt Zelda før men ser det er skikkelig hypa og godt mottatt så blir vel det ihvertfall

Det står en del om de forskjellige titlene noen sider tilbake i denne tråden. Street Fighter, hvis du liker slike spill. Personlig likte jeg veldig godt Pilot Wings. Det er også flere som skryter av Shadow Wars, men har ikke prøvd dette selv.

 

Zelda er et sikkert kjøp, uansett. Fantastisk spill! :)

Lenke til kommentar

1800,- er en relativt levbar pris, men får håpe på at det kommer noen enda bedre tilbud fremover mot høsten igjen. Har uansett ikke råd til en 3DS uansett pris nå så. Men du har rett angående Nintendos hastighet hva det å sette ned prisen angår. Er vel først det siste året at Wii-en har gått noe særlig ned i pris?

Lenke til kommentar

Hadde jeg ikke hatt en 3DS så hadde jeg slått til med engang på cdon sitt tilbud lett!

Men klarte som sagt klarte jeg ikke å styre unna 3DS så endte opp å kjøpe den for 2400kr med Rayman 3D som forøvrig er noe dritt. Men siden jeg har Street Fighter IV 3D og Zelda 3D så er ikke lei meg akkurat

 

Å senere dette året og neste kommer Super Mario 3D, Super Paper Mario 3D, Mario Kart, Kid Icarus, Luigis Mansion 2 og flere som vil sikre en god fremtid med Nintendo 3DS, ihvertfall for min egen del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...