Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Å øke resolusjonen er ikke noe problem, men for de bedringene som er gjort er det tydelig at veldig mange av teksturene er byttet ut, og det krever samme type arbeid som å lage teksturer i utgangspunktet.

 

 

Over til noe helt annet, men må bare le av Konami noen ganger. Nå er de ute med kopimaskinen sin igjen, og til sommeren kommer Doctor Lautrec and the Forgotten Knights til Europa. Sjekk ut traileren

. Dette spillet er, kort fortalt, Konami sitt forsøk på å lage Professor Layton, og siden jeg digger Layton-spillene så skal jeg lett ha dette, men morsomt hvor sinnsykt tydelig rip-ofen er. Greit, han er ikke professor, men doktor, han har ikke en liten gutt, men en liten jente som assistent. Han er ikke engelsk gentlemann, men fransk osv. Alle sånne småting er marinalt endret :) Blir gøy å se hvordan det blir! Forhåpentlivis får vi Layton 4 også etterhvert! Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tydelige likheter ja. Men det gjør ikke meg noe så lenge det blir bra. Professor Layton-spillene på DS er helt fantastiske. Håper de klarer å fortelle en god historie, får inn nok variasjon i gåtene, samt at det blir like sjarmerende som Professor Layton-spillene. Er jo ikke lenge til sommeren heller, så det kommer vel før Professor Layton 4 da.

 

Edit: Har ikke Japan enda et Professor Layton på DS som vi ikke har?

 

Edit2: The Specter's Flute heter det. Vil det komme til DS her også tror dere?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

For å ta det en gang for alle:

 

"We'll have specific details on these areas later this week, but in the meantime, suffice to say, Ocarina of Time 3D is not just a port. It's a remake that, while staying very true to the original, improves upon it in nearly every way imaginable.

 

Every facet of the game has been completely redone and upgraded to fully realize the vision of the original design. Especially for longtime fans of the series (like myself), seeing the once muddy graphics and rough edges transformed into the locales and characters I always imagined was quite impressive to witness. "

 

http://ds.ign.com/ar.../1161682p1.html

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ville nok stått over Pilotwings Resort, ble veldig kort og repeterende for min del og jeg tynte vel ut rundt 10 timer med det.

 

Det virker som at Super Street Fighter IV 3D og Tom Clancy's Ghost Recon Shadow Wars er de beste 3ds spillene der ute akkurat nå, ifølge denne tråden og omtaler som fins der ute.

 

Vurderer å skaffe meg Shadow Wars, men venter nok heller på OoT remaken som kommer om et par måneder.

Endret av Joebean
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for Ghost Recon, men selv spiller jeg det uten 3D (stort sett). Du vil nok sitte en stund med det, spesielt om du går gjennom hele kampanjen og alle bonus-oppdragene på vanskeligste vanskelighetsgrad. Jeg spiller på den midterste og strever litt nå og da. Det geniale er at du får stjerner du kan gi til folkene dine etter oppdraget, men bare de som faktisk var med. En høyere vanskelighetsgrad gir flere stjerner og mer poeng. :) Tenk X-Com og Jagged Alliance, så skjønner du hva det går ut på. Og det er ikke negativt.

 

Super Street Fighter IV 3D Edition er også svært bra, men det er ikke så forskjellig fra de "voksne" konsollene, og de får Super Street Fighter IV Arcade Edition om en stund. Du kan jo vurdere å heller spare til det. Flere folk og større skjerm? Ja takk. :)

 

Splinter Cell 3D kjøpte jeg brukt på GameStop, og jeg skjønner hvorfor en eller annen fjott leverte det inn. Gå heller for Chaos Theory.

 

Pilotwings Resort har jeg spilt en del timer, og jeg har ennå ikke fått alle Locations eller fullført oppdragene på Bronze (den andre). Men jeg stinker i det spillet, så du tar det nok raskere.

 

Super Monkey Ball har jeg liggende, men sparer til i morra.

 

Ridge Racer 3D er greit nok, men på mange måter bare enda et bilspill uten de helt store nyhetene eller personlighet. Jeg gikk fort lei.

Lenke til kommentar

Da var jeg også en eier av 3DS. Er kjempefornøyd så langt. ;)

Vet ikke om det er fordi jeg har skeive hornhinner på øynene, men jeg klarer ikke se 3D effekten på Pilot Wings resort hvis den er over 10%. Skrur jeg 3D effekten på fullt på det spillet ser jeg 2 bilder og klarer ikke fokusere i det hele tatt. På home screenen ser full 3D bra på noen av menyene, mens de som rører seg mye, der blir jeg svimmel og bildet blir grainy. Noen med Pilot Wings som kan kommentere?

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Da var jeg også en eier av 3DS. Er kjempefornøyd så langt. ;)

Vet ikke om det er fordi jeg har skeive hornhinner på øynene, men jeg klarer ikke se 3D effekten på Pilot Wings resort hvis den er over 10%. Skrur jeg 3D effekten på fullt på det spillet ser jeg 2 bilder og klarer ikke fokusere i det hele tatt. På home screenen ser full 3D bra på noen av menyene, mens de som rører seg mye, der blir jeg svimmel og bildet blir grainy. Noen med Pilot Wings som kan kommentere?

 

Ja kan bli sånn til tider med Pilot Wings, uten at det har ødelagt altfor mye for min del. Skrur bare av 3D hvis det blir nødvendig. Skjer bare med meg hvis jeg har spillt veldig lenge, eller er veldig sliten.

Jeg brukte vel forøvrig litt under 10 timer for å få tak i alt i spillet. Dvs. alle location og collectibles, og perfect på alle missions. Så ikke det lengste spillet i verden. Men koste meg mye mer med det, enn med Street Fighter. :)

Lenke til kommentar

Nintendo har en rekke utviklere rundt omkring, og ett av dem jobber kun med Zelda-spill. Det blir garantert mer Zelda, både til Wii (eller Wii 2) og 3DS. OoT kommer til 3DS om to måneder og Skyward Sword kommer til Wii mot slutten av året. Haster det sånn med å vite hva som kommer etter det? Vi vet jo at Super Mario 3DS er på vei, så trenger vi info om Super Mario 2 3DS? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...