Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruktmarkedet, ja. Haha, der vises det jo aldri en eneste annonse. Side 1 av 2 og side 2 av 2 kan jeg bla mellom, men tomme er de begge to...

Dette skyldes en luring som fant på å gi elementene på bruktmarkedet klassenavn som ads, adList og ad. En løsning er som archongamer sier: å deaktivere adblock på bruktmarkedet. Eventuelt kan du opprette en regel som ikke fjerner de nevnte elementene.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Hehe

 

Jeg trodde også at skjermen var zooma inn og trykka ctrl+0 uten at det hjalp:P

 

Synes det nye skinet er uoversiktlig hvor visse ting har fått for mye avstand, mitt avatarbilde er borte, når jeg skal gå inn i diskusjoner til artikler så funker det ikke lenger. (prøvde AC2 ekstra innhold)

 

Mine innlegg skjermen er helt ødelagt og å ikke kunne gå rett på siste side i tråden er et helv som gir ekstra trykk og tar masse tid...

 

Hvorfor har dere "oppgradert" hvis det var så fullt av feil?

 

En ting er å skifte utseende iblant som facebook, men når vesentlige funksjoner og ting mangler så synes jeg det bare blir dumt.

 

 

Edit:

 

Ser nå at til og med min signatur har blitt borte!

Endret av glx-rider
Lenke til kommentar

Temmelig fæle greier dette ja. Nok delvis pga. det er nytt, og jeg skal nok bli vant med det. Men jeg hater f.eks hvordan bilder åpnes nå, liker best når en ny tab eller window kommer.

 

Points sin enkle forrandring ser forresten mye bedre ut. Få ned signaturene til bunn, og gjør topicen mørk.

 

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Diskusjon.no temaene er for lyse, det er vanskelig å finne frem og det er for mange elementer som kniver om oppmerksomhet. Innlegg og rammer må tydeliggjøres og merkes ytterligere, det samme må knappene og helheten må forandres.

 

Det er vanskelig å se hva som er hva, slik det er nå.

 

Og rating systemet kan med hell fjernes. Altså disse stjernene som er overalt.

Lenke til kommentar

Kan dere opprette noe som minner mer om Gamer.no sitt design? =)

 

Jeg vil ha mindre luft på skjermen. Sitter ofte på en bærbare som har 1280x800 osv i oppløsning, og det ser ut som om all tekst kommer automatisk med dobbel linjeavstand.

 

Designet gjør at diskusjon.no ser ut som et diskusjonsforum dedikert til Philadephia kremost slik det er nå.

Lenke til kommentar

Lagde en rimelig kjapp fix av de problemene som irriterte meg mest ved første øyekast. Ikke noe hokus pokus, men om noen vil benytte seg av den så kan den lastes ned her.

 

Før:

 

afti.th.jpg

 

Etter:

bef.th.jpg

 

 

Slik var det mye enklere for øynene. Kjenner jeg blir sliten av å lese i trådene her inne slik det er nå. Håper de bruker noen av forandringene dine Points.

Lenke til kommentar

Her er en liste om hva jeg syns om det nye designet:

+ Ser mer moderne ut

+ Bedre editor for å svare i tråder.

+ Bedre søking

- For mye luft. Ting (knapper, bokser etc.) tar unødvendig stor plass

- Alt er gråblått. Det føles mer rotete nå.

- CSS-feil

- Lightbox får ting til å føles tregt, unødvendig animasjon (imo).

- 404 på kommentarfeltene til HW.no, tek.no etc.

- Vanskelig å se hva som blir quota.

- For mange store knapper ved hvert innlegg. Det kunne vært tekst-lenker.

Endret av elos
Lenke til kommentar

Utrolig nok fant jeg noe positivt :wee: :

 

#include "stdafx.h"
#include <iostream>

using namespace std;

int main()
{
       long int teller = 0;
       long int sum = 0;

       while (teller < 3000000)
       {
               teller++;
               sum = sum + teller;
       }

       cout << sum << endl << teller;
       cin.get();
       return 0;
}

 

Koder blir pene :grin:

... men det er første pluss, og trekker ikke like mye opp som dere har ødelagt. :thumbdown:

Lenke til kommentar

hva jeg liker:

 

- at det er nytt og mer moderne.. den gamle var egentlig ganske windows 98 :p

 

hva jeg ikke liker:

 

- for mye luft

- for lite kontrast

- pen men helt unødvendig og mindre brukervennlig bildevisning. vil helst ha åpning i ny fane

- poster med mange sider mangler "gå til side" på tråden, slik at man først må gå inn på den for så velge siste side, og da måtte bruke enda et klikk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...