Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig.

Du kan ha rett i det, men på den andre siden: Hvorfor deltok du ikke i testingen? Hadde flere gjort det, hadde mer blitt avdekket.

Uhm, kanskje bare meg som er sløv. Men visste ikke at dette skulle skje engang :)

Det har vært annonsert siden desember hvertfall. Du må begynne å kikke på nyheter om forumet litt oftere. ;)
Lenke til kommentar

En eller annen gang måtte også diskusjon.no hive seg på "endre designet mot brukerenes ønske"-bølgen sammen med Nettby, Facebook, Youtube etc.

 

Ta i det minste i bruk menyen nederst som lar brukerene velge skin, så de som vil kan velge det gamle skinet. Det er en grunn til at den er der.

 

Hva er det neste? Coca Cola slutter å produsere den gode gamle colaen til fordel for Cherry og Vanilla Coke?

 

Edit: Hurtiginnleggsboksen liker jeg litt.

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Dette var:

 

- Dritstygt

- Uoversiktelig

- Mangler ikoner from tråden i "mine innlegg"

- Håpløst design

- Meget skuffende

- Tregt :wallbash:

- Umulig å finne frem

- Quotes og eldre innlegg er uleselige.

 

 

:realmad:

Fin oppsummering. Helt enig. Dette er et gedigent skritt nedover fra det forrige designet.

Lenke til kommentar

Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig.

Du kan ha rett i det, men på den andre siden: Hvorfor deltok du ikke i testingen? Hadde flere gjort det, hadde mer blitt avdekket.

Uhm, kanskje bare meg som er sløv. Men visste ikke at dette skulle skje engang :)

Det har vært annonsert siden desember hvertfall. Du må begynne å kikke på nyheter om forumet litt oftere. ;)

Må være dårlig annonsert, jeg har heller ikke fått det med meg.

 

Men etter den såkalte betatestingen av prisguiden 2 kommer jeg ikke til å melde meg til en eneste betatesting før de viser at de kan lage opplegg for testing som fungerer og tar testere alvorlig.

 

Og hva i granskauen skal man med alle "flashy" fargene for siteringsbokser. Vi er her for å lese og diskutere, ikke bli overlesset med farger som faktisk forstyrrer hensikten.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...