Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

er det kun jeg som ikke har noe imot den nye layouten ??

Sikkert ikke. Men det er nok flere som har noe å klage på enn de som er strålende fornøyd. Det er en god del bugs som er funnet så langt. Litt for mange kan man si.

 

er bare å få luket ut bugsene :D

jeg tror også at det er lettere for flere å pjatter ned noen negative klager, enn positive tilbakemeldinger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten:

Dotten skriver dette i en annen tråd:

Hei folkens!

 

Nå er det viktig at alle som vil hjelpe med å terminere bugs/mangler man kommer over lader våpenet og retter skytset med egen tråd i den dedikerte kategorien. Prøv å få en tråd pr. bug/ønske slik at utvikler Mads og co. får det mest mulig oversiktlig. Gjemmer det seg vekk på side 13 i en tråd blir det fort oversett, selv om vi skal prøve å få på plass tråd for alt som nevnes her også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

er det kun jeg som ikke har noe imot den nye layouten ??

Sikkert ikke. Men det er nok flere som har noe å klage på enn de som er strålende fornøyd. Det er en god del bugs som er funnet så langt. Litt for mange kan man si.

 

 

@L4r5:

 

Hvor mange av forumets 186 000 brukere har klagd sa du? Hørte jeg ordet "majoriteten" her? Det er vel til nå en tusendels promille som har sytet & klagd! Den som tier, samtykker vet du.. Så majoriteten er nok fornøyd!

Lenke til kommentar

er det kun jeg som ikke har noe imot den nye layouten ??

Sikkert ikke. Men det er nok flere som har noe å klage på enn de som er strålende fornøyd. Det er en god del bugs som er funnet så langt. Litt for mange kan man si.

 

 

@L4r5:

 

Hvor mange av forumets 186 000 brukere har klagd sa du? Hørte jeg ordet "majoriteten" her? Det er vel til nå en tusendels promille som har sytet & klagd! Den som tier, samtykker vet du.. Så majoriteten er nok fornøyd!

 

hvor mange er inaktive ?

Lenke til kommentar

Hvor mange av forumets 186 000 brukere har klagd sa du? Hørte jeg ordet "majoriteten" her? Det er vel til nå en tusendels promille som har sytet & klagd! Den som tier, samtykker vet du.. Så majoriteten er nok fornøyd!

Jeg sa ingenting om hvor mange som har klagd. Jeg sa hvem som har noe å klage på.

Og den som tier samtykker nødvendigvis ikke.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hvor mange av forumets 186 000 brukere har klagd sa du? Hørte jeg ordet "majoriteten" her? Det er vel til nå en tusendels promille som har sytet & klagd! Den som tier, samtykker vet du.. Så majoriteten er nok fornøyd!

Problemet med hvad jeg antager er en ironisk kommentar, er at der er en vældig risiko for at der faktisk ER nogle der mener at sålænge folk ikke brokker sig så går det godt...

 

Det er derfor at højtråbende rabiate politiske fløjpartier kan få så meget magt, som vi har været udsat for i Danmark de sidste ti år.

 

Man kunne med analog demagogi se på hvor mange der taler pænt om det nye design, og så baseret på det opfatte det som en katastrofe. Men det ville også være en urimelig konklusion.

 

Men man kunne vel forvente at det var testet bare nogenlunde inden det blev sluppet fri, fremfor at misbruge alle brugerne som beta-testere...

Lenke til kommentar

Ser ikke grunnen til å endre et design som i utgangspunktet var perfekt. Noen som vet hvorfor man endret det? Virker for meg som det er endret kun for å endre det. Og ja, jeg vet forumet er oppgradert, men man trenger da ikke nytt skin av den grunn. Kjør en poll så får vi i det minste litt demokrati her inne.

Lenke til kommentar

Ser ikke grunnen til å endre et design som i utgangspunktet var perfekt. Noen som vet hvorfor man endret det? Virker for meg som det er endret kun for å endre det. Og ja, jeg vet forumet er oppgradert, men man trenger da ikke nytt skin av den grunn. Kjør en poll så får vi i det minste litt demokrati her inne.

Mange, mange begrensniger i ip2. Bl.a. når det gjelder modereringsmuligheter og rapporteringer osv.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

... og vanskelig å lese.

 

Tidligere så var selve innleggsteksten lett synlig pga. annen bakgrunnsfarge. Nå er dette blitt mye mer utydelig, og jeg bruker mer tid på å skille ut selve teksten med annen info som f.eks. brukerinfo.

 

Håper dere kan gjøre det gamle skinnet tilgjengelig som et alternativ i skinvelgeren på bunnen av siden.

Lenke til kommentar

Forstår at de vil vekk fra ip2, men det burde komme en mulighet for å bytte tilbake til det gamle designet. Uansett har jeg førelsen av at ting blir lansert for fort her inne, ikke nok beta-testing. Bare se på Prisguiden som ble lansert full av buggs, det samme gjelder dette nye forumet med blant annet mine innlegg som ikke fungerer som det skal.

 

Designet er ganske bra, men ting har blitt litt "vista" med tjukke rammer... (liker ikke)

 

EDIT: Der fungerte mine innlegg :D (den nye smilies funksjonen var bra)

Endret av lars_era
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...