Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn får jeg ikke laget en ny tråd i denne delen av forumet så skriver her. Det eneste jeg får gjort når jeg skriver innlegg er å skrive, får verken skiftet skriftstr. satt punkter eller smileys, brukt enter for å lage avsnitt osv. Hva kommer det av og få ordnet oppi dette så fort som mulig!

Lenke til kommentar

Jeg vil ha tilbake det nydelige svarte forumet mitt :(

Ja det er lidt som at blive tvunget til at nedgradere sin PC fra XP til Vista.

Eller som at få erstattet brugbar office med office 2007 (der virkelig er et helvede)

 

Med Vista har MS da selv set fejlen og lavet W7 der er på højde med XP igen...

Så vi kan jo være optimister og håbe på en hel ny version af sitet igen...

Lenke til kommentar

Håper noen kan svare meg på dette.

Når er f.eks. inne på mine innlegg, og går inn på en av trådene å leser eller skriver noe, og går tilbake igjen, så blir ikke "mine innlegg-siden" oppdatert. Dette blir den på noen andre pcer jeg har skrevet på, men ikke på min som jeg bruker mest.

Synes det utrolig irriterende og måtte trykke på F5 hver gang.

Er det noen måte å fikse dette på?

Lenke til kommentar

Jeg er nok en del mindre på diskusjon, en jeg var før etter at det nye designe kom. Blant annet fordi pcen min ikke takler det. Alt lagger, og klikker hele tia. Uansett så liker jeg ikke det nye designe heller.

 

Kan det ikke være et alternativ at man kan velge mellom gammelt og nytt design ?

Lenke til kommentar

Kan folk begynne å bruke trackeren vår for etterlysing av funksjonalitet og diskusjoner rundt mangler og bugs? Det hjelper de som skal løse problemene veldig da det blir mye mye mer oversiktlig der.

 

Stenger denne tråden da den blir en fallgruve for folk som ikke får opprettet egne tråder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...