Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kan inrømme at secret world er ikke noe brukervenlig spill. Spilte da det kom ut, rundet og spilte til det ikke var noe content igjen, tok det opp igjen for 2 dager siden og det var ikke mye som var endret eller det var ingenting som ga meg hint at noe nytt var kommet, alt var likt, løpte litt rundt i new york / london men det meste var det samme, ingenting som peker at nye ting er her og der, sånn sett sugde det jævlig mye.

 

Så var jeg innom vendorer som selger armor/weapons for <insert name> . Ja, jeg vet ikke hva, det står ikke hva de er, jeg husker ikke hva de het igjen, er over 1år siden jeg spilte dette sist. Det hjelper ikke å ta mouseover over tingen vendoren skal ha, det kommer ingen info om det.

Hvordan skal nye spillere komme seg inn i dette hvis det er så lite info om items i spillet.

 

Etter en stund ga jeg egentlig opp, det var flott spill i begynelsen, jeg orker ikke å sette meg inn igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fullførte alle oppdragene og satt med QL på 10.1 på samtlige items, til healing, tanking og DPSing. Hadde gjort alle dungeons også. Det er så nært som "runde TSW" som man kan komme.

 

Har sikkert kommet mer innhold nå, men ja. :p

Ville du ikke vært nærmere å "runde TSW" hvis du faktisk hadde gjort alle dungeonene på høyeste vanskelighetsgrad?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjenner det er veldig uvant at stats og slikt er så veldig avhengig av utstyr. Etter hvert som man levler får man jo abilities og skills, men disse går jo stort sett bare på hhv. hva man kan gjøre med våpnene og hvor bra utstyr man kan bruke. Jeg finner meg selv derfor ofte i situasjonen hvor oppdrag og monstre er for vanskelige fordi jeg ikke gjør nok skade/er for squishy og ikke vet hvordan jeg får tak i bedre utstyr. :confused:

Lenke til kommentar

Høres ut som om du har møtt en aldri så liten vegg i Savage Coast/Blue Mountain. Vit også at du kan kjøpe bedre utstyr for Solomon Island tokens som du får for å fullføre oppdag. Jeg ville besøkt Council of Venice-selgerne i Kingsmouth/Savage Coast/Blue Mountain, alt etter hvor langt du har kommet, og kjøpt bedre utstyr der.

Lenke til kommentar

Takk for tips. :) Er det altså slik at det er disse CoV-selgerne som er hovedkilden for utstyr mens man levler? Jeg har småpuslet litt med crafting, men med moderat sukess - delvis på grunn av at det er en "vegg av muligheter" (det er så åpent og fleksibelt at det er vanskelig å få til noe som helst). Det hender jo så klart det dropper ett og annet fra monstre, og quest rewards er også av og til greie, men jeg føler meg som sagt hele tiden litt bakpå.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Jeg vil si at "marketplace" antagelig enkleste måten å få oppgradert utstyret sitt på. Det vanskelige er oftest å velge riktig på hvilke stats man skal fokusere på.

 

Gir du oss karakter navnet så kan vi jo sjekke ut utstyret ditt på "chronicle" websiden og komme med forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...