Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ikke vet jeg, følger bare strømmen, men slik er det bare, internett brukere sier F2P.

Bare å gå på de største forums å si at det er B2P, tror nok du vil få lang diskusjon som aldri ender, så like greit å holde seg til F2P, de flest skjønner hva du mener når du sier det.

 

Og det er nemlig spill som har hatt avgift før og har gått over til avgiftsfri spilling per mnd aka F2P.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har life sub, så prøvde spillet igjen i dag. Det er ganske bra, men chatten er jo fullstendig død? Det var noen få som sa noe i Kingsmouth, men det var alt. Samtlige andre soner, inkludert den portal-sonen (glemt navnet i farten) er helt taus. Skal det være sånn? Hvis ikke, hvordan får jeg på chatten? Prøvde å slå av og på General og Looking For Group, men ingen av de fungerte. Dvs de slår seg av og på helt fint, men fortsatt er det ingen som sier noe.

 

Btw preordret spillet i sin tid, og har hatt life sub siden da. Er mange måneder sider sist jeg spilte, så når jeg logget på hadde jeg nådd bonus point grensen. Gikk litt amok i Item Store, men har ennå ca tre tusen bonus points igjen. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

LFG kanalen fungerer nå i Agartha ihvertfall.. Mye spam der da men ;)

General chat rundt omkring i forskjellige soner, er vel stort sett ganske taust vil jeg tro ja..

 

Jeg holder meg stort sett til cabal og group chat.. Så man bør vel finne seg en cabal, eller ha noen venner å spille med :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så, hvordan er spillet etter alle oppdateringene som har kommet etter januar i år? Har hatt en laaang pause. Kansje på tide å teste ut igjen? PVP'en, fortsatt ubalansert?

 

Veldig bra vil jeg si.. men nå digger jeg tsw også da =)

 

Det har kommet 2 nye story issues, nr 6 og nr 7. Begge har chain missions med bra story. Purple 10.1 reward for å gjøre ferdig begge issues.

 

I issue 8 så kom det et nytt "wheel", samt scenarioes hvor man skaffer seg augments for å bruke i det nye hjulet. Siste issue er vel ment for endgame players hovedsaklig.

 

PVP spiller jeg ikke, så har ikke noe godt svar der..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...