Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Jeg har en tank/dps alt som jeg holder på med elites med.. Men jeg jobber skift så spilletidene mine er i hytt og vær:) kommer ikke til og spille så mye neste uke, kanskje litt imorgen tidligt..

Har ikke hatt problemer med å pugge heller da som dps, men nå blir det enda lettere siden jeg kan tanke også.. Barre legg til: Cobra, Dredde og Dredda viss du vil:)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

På høy tid kanskje? Spiller ikke lenger men mener Tokyo var lovet til julen 2013 eller noe

Det stemmer nok det.. Har blitt utsatt flere ganger. Men når de først leverer, så leverer de :-)

 

Jeg har prøvd meg på flere andre MMOs siste årene, men havner alltid tilbake til TSW etter en stund.. Genialt spill. Synd det ikke har gått bedre så de får ut content fortere, men men..

Endret av whaley
Lenke til kommentar

Genuint? De fleste andre spill er da også ekte nok? :hmm:

Genial skulle det stå.. Ipaden korrigerte meg ;-) slår uansett de fleste andre MMOs på orginalitet..

Men det er nå min mening, trenger ikke fyre i gang noe flaming for min del :)

Endret av whaley
Lenke til kommentar

WildStar er nytt og veldig bra

 

Det er det mest komplette MMO jeg har sett ved launch

 

 

På høy tid kanskje? Spiller ikke lenger men mener Tokyo var lovet til julen 2013 eller noe

Det stemmer nok det.. Har blitt utsatt flere ganger. Men når de først leverer, så leverer de :-)

Jeg har prøvd meg på flere andre MMOs siste årene, men havner alltid tilbake til TSW etter en stund.. Genialt spill. Synd det ikke har gått bedre så de får ut content fortere, men men..

 

 

Rettelse Ragnar skrev i producer letter august 2012 at de hadde planlagt Tokyo til julen 2012. Vi snakker 1.5 år forsinkelse her

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men det har jeg spillt en god del i beta :) Da foretrekker jeg FF reborn på ps4en. Blir nok en god stund mellom issuene, men da får jeg spille andre spill mens jeg venter. Slipper jeg og ende opp med 1 år ingame som med wow hehe. (Det hadde vell aldri gått nå da jeg har en helt annen livsituasjon men;))

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Hvis jeg ikke husker feil så kan du spille med alle andre uansett hvilken "shard/dimmension" de er på hvis du joiner en gruppe/cabel. Server opplegget i TSW er litt spesielt.

 

 

@Civilix

Hvis du ikke beskriver hva du mislikte med combat systemet så er det vanskelig å si, mye er endret men grunnprinsippene er vel mye av det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...