Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på om jeg skal skaffe meg dette spillet, men det er ting jeg lurer på.

# Hvordan er det med FTP modellen til Secret World?

# Er det slik at jeg blir spammet med tilbud om å oppgradere hele tiden?

# I de fleste andre FTP mmo jeg har prøvd er det nesten ikke plass til noe i rygsekken uten å måtte kjøpe mer plass for ekte penger, og så kan jeg bare ha en liten håndfull med penger. Er TSW slik også?

# Det ble lovet månedlig nytt innhold til spillet, før Funcom begynte å slakte staben. Holder de det de lovet?

# Har jeg tillgang til alle grotter og endgame spilling som FTP spiller?

# Hvordan er det med utstyr, er det restriksjoner på det også?

# Og till slutt: Det er en stund siden spillet ble lansert, er det mulig å få klypene i det uten å betale full pris?

 

1 FreeToPlay fungerer så langt jeg vet bra. Du betaler for items du kjøper i store som for det meste er kosmetiske ting. Du kan og støtte de mer og betale pr måned (noe jeg vurderer), du får da og ingame penger pr måned, som vil si du får igjen ingame nesten alt det du betaler pr måned i real life penger- Dårlig skrevet....du får nesten like mye ingame penger for månedsavgiften som dersom du skulle brukt like mye penger på kjøpe ingame penger i store. Håper det ble bedre...

 

2 Ikke spammet om noe som helst så langt, litt usikker på hva du mener. Har vel ikke fått en reklame email så langt, litt trist nesten hehe Er jo TSW problemet, for lite reklame.

 

3 I TSW er det så billig å kjøpe mer plass i vault og ryggsekk at det er dumt. Det koster bare bittelitt loot/mobdrop penger, omtrent gratis, jeg ble helt paff da jeg skjønte dette. Altså dette er ikke en gang en issue, du kan fylle hele skjermen med backpaken for en slikk og ingenting loot penger (altså den type penger som dropper i gamet, ikke den typen du kjøper med real life money)

 

4 Det er mer eller mindre månedlige oppdateringer. Virker helt ok på meg, kan ikke forvente de kan holde koken like ofte om 1-2 år.

 

5 + 6 + 7 ALLE har tillgang til ALT. Er ikke som mange F2P der man bare har tilgang til begynner områder etc.

 

jarle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter skandinavisk kabal for "voksne". Jeg spiller på Huldra, men det har vel ikke noe å si :)

Noen som kan anbefale en?

 

Council of the North er en multi-faction skandinavisk cabal. Alle dimensions er huket opp sammen, så det er ingen barriere.

 

http://tsw.cotnorth.com/

 

Vi har et par unge spillere men de fleste er vel 25-30+ år. Vi har lair farm hver onsdag. Raid hver torsdag og søndag.

 

For tiden har vi mellom 20 og 30 aktive spillere. Sist søndag hadde vi to fulle raidgrupper. Det er som regel nightmare runs hver dag som oftest bare cabal members.

 

Vi oppfordrer ferske spillere til å spørre om hjelp når det gjelder builds og spillmekanikk. Pluss at de utforsker verden på egenhånd (kjører dungeons i egen pace osv) men sier ikke nei til å hjelpe medlemmer igjennom de siste elite dungeons de behøver for gatekeeper eller tar inn ferske nightmare spillere. Hvis du ser etter et cabal som du forventer skal booste deg igjennom alt content, for så å spille et annet MMO, leter du nok på feil sted. Vi investerer i medlemmer som genuint liker å spille TSW og kommer til å fortsette med det en stund fremover.

 

Her er raidet vi gjorde for et par uker siden: http://www.twitch.tv/uncarian/b/367329053

Alle snakker norsk, vi er voksne men kan være litt barnslige iblant også

 

Har du spørsmål så still de her eller PM Uncarian ingame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg har benyttet meg av dekkene som hjelpemiddel når jeg skal lage nye "klasser". Det har funket bra for meg.

 

Kan ikke forstå det jeg heller, har prøvd mange av deckene som er foreslått + at jeg har laget mange selv. Aldri hatt problemer med å komme videre i spillet uten å dø hele tiden. Det står vell i ro hele tiden eller spammer 1 x5 2x1 osv...

 

Kunne godt tenkt meg Council of the North men kan ikke ha en annen faction i en annen Cabal. Og jeg er stuck i mainen min sin cabal... (Ikke stuck men mange kjekke folk der ;) )

Lenke til kommentar

Et lite tips, som jeg ble klar over i dag da jeg leste noen poster ang Gatekeeper kampen (som er idiotisk, men det er en annen sak); default i gamet er A og D satt til Turn, ikke Strafe. Dette har lenge skapt problemer for meg i spillet fordi har selvsagt mistet LineOfSight når jeg har løpt og angrepet samtidig, fordi toonen har ikke strafet, men snudd seg.

 

Jeg aner ikke hvorfor det er satt til Turn default, og ikke Strafe som det er i 'alle' spill, dette er latterlig. Og det også latterlig jeg ikke har sjekket dette opp før, at det kan endres på.

 

En spørsmål; sliter dere med rubberbanding (går fermover men blir kastet tilbake, frem og tilbake) når dere feks caster en spell eller skyter med Rocket launcher samtidig som dere styrer fremover ved å holde begge mustastene nede? Jeg sliter ikke med lagg eller noe slikt, men får rubberbanding når jeg gjør dette, som er temmelig merkelig da dette burde da være helt standard movement.

 

jarle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...