Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen måte å kunne dra vinduer rundt? Skulle gjerne dratt navn-vinduet mitt oppover. Samme med group window. Alt går litt i hverandre akkurat nå. Må spille med litt større interface siden jeg spiller på TV litt langt unna.

 

Skulle gjerne også visst om det finnes noen "mod" på auction house hvor jeg kan søke med stats. f.eks attack power, crit rating osv.

Takker for hjelp!

 

Tottoro

Endret av Tottoro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hmh... frister like mye hver gang jeg leser om TSW, jeg var med på beta testen, men ble ikke helt overbevist, og siden jeg fortsatt er gal og spiller wow, så vet jeg ikke helt om tiden strekker til :)

 

Er det et ok spill å ha på "si" om man kan kalle det noe sånt? Og finnes det kabaler som har rom for en som kanskje bare spiller av og till, eller er det da like greit å bare spille for seg selv?

Lenke til kommentar
Hmh... frister like mye hver gang jeg leser om TSW, jeg var med på beta testen, men ble ikke helt overbevist, og siden jeg fortsatt er gal og spiller wow, så vet jeg ikke helt om tiden strekker til :) Er det et ok spill å ha på "si" om man kan kalle det noe sånt? Og finnes det kabaler som har rom for en som kanskje bare spiller av og till, eller er det da like greit å bare spille for seg selv?

 

Har et par kamerater som gjør det, og spillet passer veldig godt til og gjøre det, da historien er enormt bra. Prøvde wow igjen her om dagen foresten, det føltest helt utrolig dårlig etter og ha spillt TSW fast ;) Spillte det i 7 år etter release før jeg sluttet, simpelten for det ikke var noe bedre på markedet, men nå er det det.

 

Du kommer nok heller ikke til og ha problem med å finne deg en cabal som godtar det, da community her er veldig bra. Er greit med cabal som rekrutere i nye områder da, kan det ofte være personer som er på samme områdene eller ønsker samme missions :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønte aldri hvorfor jeg ikke bare kunne sope opp alle quests som i andre MMO'r. "This category is full" FUCK YOU, GAME

 

Dette er ikke wow :) men, jeg skjønner hva du mener..

Men man kan bruke markeringer for å finne tilbake til quests da. Det bruker jeg.

Lenke til kommentar

Har et par kamerater som gjør det, og spillet passer veldig godt til og gjøre det, da historien er enormt bra. Prøvde wow igjen her om dagen foresten, det føltest helt utrolig dårlig etter og ha spillt TSW fast ;) Spillte det i 7 år etter release før jeg sluttet, simpelten for det ikke var noe bedre på markedet, men nå er det det.

 

Du kommer nok heller ikke til og ha problem med å finne deg en cabal som godtar det, da community her er veldig bra. Er greit med cabal som rekrutere i nye områder da, kan det ofte være personer som er på samme områdene eller ønsker samme missions :)

 

Takk, får se hva det blir til når lommeboka sier at det er ok :p

Er ikke helt glad i guild/Cabaler som randomly innviter folk, om noe hadde jeg nok lett litt etter en cabal som har litt eldre folk i seg :)

Lenke til kommentar

Eneste atmosfæren jeg fikk var at jeg ikke kunne gjøre quester jeg kom over fordi en gammel ikke var gjort ferdig. Tøv.

Da er TSW ikke MMORPGet for deg. I TSW er det meningen at du skal ihvertfall gjøre et forsøk på å følge med på historiene som blir fortalt og tenke over ting. Hvis dette ikke er din greie bør du heller gå til et annet spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...