Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

@Civilix

Hvis du ikke beskriver hva du mislikte med combat systemet så er det vanskelig å si, mye er endret men grunnprinsippene er vel mye av det samme.

 

Hoved problemet jeg hadde med combat systemet var hvor tregt det var(alt virker til å gå tregt), nå er jeg kansje litt bortskjemt da jeg spiller mest AoC blant alle MMO der ute. Men yeg synes det føltes tregt i forhold til Guildwars2 og swtor også. Vel og merke spilte jeg tsw bare i beta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke skryte på meg mye kunnskap om "end-game" ting i TSW men kan en del om spillet generelt hvis du har noen spørsmål.

 

Det er selvføglelig gjemt mye informasjone i denne tråden men jeg ser at 160 sider kan være litt mye å skumme gjennom.

 

Skaff deg to våpen med en gang, jeg mikser som regel et range-våpen med close-combat.

Lær deg å bruke builder-skills og finisher-skills på riktig måte. Se om du også får til en god miks med single-target skills og area/group-target skills.

 

Du får si hvor langt du har kommet.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

At det koster mye AP og SP for og bygge det opp, men det er mange greie skills du kan bruke på veien der til. De grunnleggende aktive skillene trengs det ikke så mye til :)

 

Har fullt skill wheel og en del av de passive er hentet fra andre sine skill tre ;)

er du god i spillet da? Trenger en builds som funker veldig bra liksom. At den skal være sterk build.

Lenke til kommentar

Skal legge det ut neste gang jeg er innpå, blir jaffal ikke før mandag da jeg jobber I helgen.

 

Ellers så må du barre legge til Dredde og ta kontakt viss du ser meg online, spiller mye Destiny på ps4 nå så blir ikke så ofte lenger. Men skal hvertfall fullføre julegreiene.

k, har du skype eller steam?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Det har lakt en bedre start på spillet, endret crafting til barre oppgradering av utstyr. Litt bedre grafikk, endret skill wheel (gjort det mindre avansert) Du har levels, og velger klasser. Men du kan fortsatt lære og mikse alt av skills. Fjernet augments, og tredje våpenet for øyeblikket. Scenarios tar nå 10 min, isteden for nærmere en time. Du har storymode på dungeouns, så alle kan oppleve de. De har forbedret Arghata kraftig, nå er det mye mer oversikteligt og har en sone med vendors bank auction house ol. Er blitt en hovedhub istedenfor London.

 

Pluss det er mye mindre invetory og holde styr på, lairs f.eks er ikke alle de tinga du trenger for å summone, du gjør quests istedenfor.

 

Veldig mange forbedringer, så jeg ble hvertfall fristet til og begynne på nytt :)

 

Combat er også forbedret, med nytt system på alle våpen og ikke tab targeting combat lenger..

 

Dette er bare tingene jeg kommer på i farten, har bare testet betaen noen timer enda, har også lest dette andre plasser så jeg bryter ikke noen beta regler trur jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...