Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er det bare meg eller er det altfor få såkalte "pick up and play" spill i dagens generasjons? Tenker på sånn spill med korte brett som du kan spille i 5-10 min og gå til en meny og velge nytt brett. Nyeste Gears of War gjorde på en måte dette, selv om spillet ikke var helt vellykket, likte jeg denne ordningen. Super Mario er kongen av dette konseptet, kunne ønske flere begynner å bruke det, ønsker mer arcade type spill av store AAA titler. Noen som er enig?

Lenke til kommentar

Ja da rundet jeg akkurat Brothers: Tale of Two Sons :) Trumfet selveste Journey vil jeg tørre og påstå, kontrollene ble aldri noe særlig problem heller. Dette var akkurat hva jeg trengte for å blusse opp spillegleden ett par hakk. Har vært allvorlig tørke i sommer!

 

Dette var virkelig en opplevelse som rørte flere sider av meg altså.

Lenke til kommentar

Visuelt sett ligger nok Journey over, for det var bare helt latterlig fantastisk! Men sånn rent gameplay gledesmessig lurer jeg på om Brothers er hakket over...burde egentlig kjørt igjennom Journey igjen også. Vil egentlig ikke si for sikkert hva jeg likte best egentlig, alltid litt sånn "OMG glede" etter en slik herlig opplvelse som dette :) Begge 2 er helt klart der oppe i toppen altså, herlighet.

 

Uansett, har en 1200 MS slengende, er jo dette ett godt sted å legge de fra seg :)

Lenke til kommentar

Ja da rundet jeg akkurat Brothers: Tale of Two Sons :) Trumfet selveste Journey vil jeg tørre og påstå, kontrollene ble aldri noe særlig problem heller. Dette var akkurat hva jeg trengte for å blusse opp spillegleden ett par hakk. Har vært allvorlig tørke i sommer!

 

Dette var virkelig en opplevelse som rørte flere sider av meg altså.

 

Det som også er litt kult er måten du får achievements på. Du får ingen hvis du bare løper gjennom spillet, men hvis du utforsker der det er mulighet for det så finner du situasjoner hvor du kan hjelpe eller gjøre ting. En som spesielt rørte meg var,

 

han som prøvde å henge seg fordi familien hans var drept av en brann. Når du reddet han og ga han den spilledåsen var han letter over å være i live.

 

Lenke til kommentar

Sittet å spillt State of Decay i sånn 1-2 timer nesten daglig nå. Tror jeg ikke har kost meg så mye med et arcade-spill på lenge. Veldig undervurdert spill synes jeg. Ser ikke pent eller særlig bra ut, men det er gøy nok selv med noe repetisjon.

 

Undervurdert? Det selger jo som hakka møkk og er kjempepopulært. Selger visst raskere enn Trials Evolution til og med.

Lenke til kommentar

 

Undervurdert? Det selger jo som hakka møkk og er kjempepopulært. Selger visst raskere enn Trials Evolution til og med.

 

Var egentlig ikke klar over at de solgte såpass mye. Men jeg synes det ikke har blitt nevnt så mye her på forumet eller i norsk "spill"-presse som Trials o.s.v.

 

 

Regner med du mente xbla-spill for arcade-spill er noe helt annet..

 

Har du virkelig ikke bedre ting å gjøre?

Lenke til kommentar

Sliter med nettet på X360n min for tiden. De siste dagene har jeg ikke kunnet komme meg på nett, og det gjelder kun denne konsollen. PS3, PC, nettbrett osv kommer seg på nett slik som før, men plutselig sluttet det å funke på 360n. Når jeg kjører test så får den kontakt med nettverket, men ikke med Internett. Noen som vet hva som kan være galt? Tenkte kanskje porter eller noe sånt, men kan ingenting om dette selv.

Lenke til kommentar

Sliter med nettet på X360n min for tiden. De siste dagene har jeg ikke kunnet komme meg på nett, og det gjelder kun denne konsollen. PS3, PC, nettbrett osv kommer seg på nett slik som før, men plutselig sluttet det å funke på 360n. Når jeg kjører test så får den kontakt med nettverket, men ikke med Internett. Noen som vet hva som kan være galt? Tenkte kanskje porter eller noe sånt, men kan ingenting om dette selv.

 

Trekk ut kontakten på ruteren i ca 15-20 min å prøv igjen, så bør du kjøre wifi instillingene på ny etterpå på konsollen viss du bruker dette, høres ut som en liten bug i ruter eller oppsettet på konsollen, dette kan skje med pc, ps3 og de fleste ting som bruker wifi og kabel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...