Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plukka opp diablo 3 til konsoll i dag, og veldig positivt overrasket.

Enda mer overrasket at dama gadd å prøve et spill ordentlig for første gang, vi spilte til level 6 sammen, det er i seg selv helt utrolig. Egentlig alltid "drømma" om å ha en dame som kan bli med å spille et spill i ny og ne.

Noen andre forresten som har plukka opp diablo og som skal spille det i helga?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HJELP!

 

Har kjøpt ny Samsung 55" LED, og sliter med lagg i FIFA. Bruker HDMI kabelen som følger med Xbox'n, kan det være derfor? Hørt at den ikke er helt hundre. Evt hva annet kan det være? Bildet henger noe sinnsykt i korte perioder, spesielt ved utspark fra mål. Veldig merkelig!

 

Skjer det kun i spill via Xbox'en? Og hvor lenge henger det, er det snakk at det føles som forsinkelse eller ser du klart at ting henger voldsomt?

Lenke til kommentar

 

Skjer det kun i spill via Xbox'en? Og hvor lenge henger det, er det snakk at det føles som forsinkelse eller ser du klart at ting henger voldsomt?

Har ikke noe annen konsoll å prøve på, men opplever ikke noe slikt på vanlig TV.

Bildet stopper ikke, men akkurat som det går i slow-motion i ca 3 sekunder. Kan minne litt om vanlig lagg som man får over nettverk, men dette skjer uansett om jeg spiller online eller ikke.

 

Bytt til Game mode på TVen.

Ser ikke ut som jeg har noe som heter det. På bildeinstillinger, kan jeg velge Dynamisk, Standard, Naturlig og Film.

Lenke til kommentar

Har ikke noe annen konsoll å prøve på, men opplever ikke noe slikt på vanlig TV.

Bildet stopper ikke, men akkurat som det går i slow-motion i ca 3 sekunder. Kan minne litt om vanlig lagg som man får over nettverk, men dette skjer uansett om jeg spiller online eller ikke.

 

Ser ikke ut som jeg har noe som heter det. På bildeinstillinger, kan jeg velge Dynamisk, Standard, Naturlig og Film.

på nyere samsung tver er det gjemt under

 

System -> Generelt -> Spillmodus Av/På

 

Hilsen samsung

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...