Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huffameg:

 

http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-13-fable-anniversary-delayed-to-february-2014

"Fable Anniversary has been delayed to February 2014, developer Lionhead Studios has announced.

The Fable 1 remake had been due to launch this year on Xbox 360, but now needs extra time to complete"

Blitt mange slike utsettelser. Dette er fryktelig dumt, da har jeg ingen eksklusive spill til X360 å kjøpe mer dette året.

Lenke til kommentar

 

Så lenge varte det.

 

Jævla søplehøyre.

 

http://www.dinside.no/922566/hoyre-snudd-om-200-kronersgrensen

Typisk Norge dette.. Bare det å funnet en mellomting hadde egentlig hjulpet mye.

Tviler egentlig at vi får se noen drastiske endringer, veldig vanskelig å rokkere de inngroode systemene. Er mest spent på å følge noen av FRP's hjertesaker jeg da, klarer dem å snevre igjen innvandringen, kutte i byråkratiene og forbedre ventetidene på (først og fremst) helse- og fengselkøer? Hvis ikke går FRP på en smell ved neste valg.

Endret av omp9
Lenke til kommentar

Herregud så trist det var å spille GTA V på xboxen.. :( Elendig fps( spillet hakker også veldig ofte når det er mye som skjer), og grafikken ligner jo på GTA3, wtf. Men, uansett så var det veldig morsomt, og kan ikke vente til det kommer til PC!!.

Fatter ikke hvordan folk liker og spille på konsoll. :p

 

Flere som ikke likte helt kjøre-dynamikken? Føler bilene bremser alt for mye, og svinger alt for mye, og det virker litt "stivt". Likte det mye bedre i GTA4, men mulig det bare er fordi det er på konsoll; siden jeg ikke er så vant til å spille på konsoll.

 

Kommer nokk til å skaffe meg PS4 eller Xboxone, så får håpe det er mye forbedringer i GTA5 der, for det er ganske tydelig at dagens konsoller er utdatert til de grader. :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Kanskje jeg burde heller spurt her:

 

 

Har en Xbox 360 som jeg kjøpte kanskje 5-6 år siden nå (2007 tror jeg det var), og brukte den nå nettopp for å sjekke om alt fungerer og det gjør det. Har nesten ikke brukt den på 3-4 år nå. Har 8-9 spill men de er ikke så nye, ala. Gears of War 1-2, Halo 3, Burnout Paradise osv. Har også trådløs adapter som jeg kjøpte ekstra. 2 kontrollere har jeg også.

Hvor mye kan jeg få for dette her, synes dere? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor lager de ikke konsollene bedre istede for å gjøre de mindre? Er jo mange forskjellige 360'er som har kommet siden den først ble lansert. Men det er vell noe av den samma innmaten er det ikke? Eller er dagens xbox360 bedre hardware messig enn den første på 20GB? De skulle ha byttet ut hardware hvert år, når det har kommet ny gen. CPU'er og GPU'er :p Mere fornuftig det enn å gjøre de mindre imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...