Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at mange skriver at vi er nærme å signere Juan Cuadrado i dag. Det hadde vært et bra kjøp, men jeg syns han virker litt dyr. Vi har hatt problemer på høyresiden i flere år nå, og det ville nok vært smart å kjøpt en spiller som kan ta over plassen til Rafael. Nå har jeg sett lite av Cuadrado, så jeg vet ikke hvordan han er defensivt. Noen som har peiling?

 

Hvis vi får inn en ekstra på høyresiden vil det bli mindre belastning på midtstopperne våre som har måtte spille høyreback annenhver måned fordi Rafael har fått en lyskestrekk. Jeg tror det kan være et smart kjøp hvis vi også får inn en midtstopper :)

Lenke til kommentar

 

Hvem kan vi håpe på av midtstopper da a? Kan ikke kjøpe bare Blind og satse på han som stopper. Må ha en som er fast stopper og spilt der mer. Er ikke så mange som er tilgjengelig ute der av stoppere akkurat.

 

Benatia.

 

Benatia har vært nevnt ja, men LvG ville vel ha ein venstrefot, Benatia er høgre..

Lenke til kommentar

Agenten til Sanchez er på plass på Wembley imorgen las eg ein plass, er visst også agenten til Vidal, så vi får se om han benytter anledningen til å prate litt med Woodward... Spekulasjoner.

 

Edit: Leser at han også er agenten til Angelo Henriques, som ryktes vekk frå United, så er jo et mulig samtaleemne.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Hva med Jan Vertonghen? Eller har han vært diskutert/blitt utelukket?

 

FM<2

 

wNpGGUv.png

 

Er ikke £9 mill temmelig lite på fm for Fellaini? Er vel temmelig god mener jeg å huske :p

 

Håper at Blind vertfall kommer inn dørene de nærmeste dagene, overgangsvinduet begynte bra men syns det er påtide med et nytt fjes inn. Spesielt nå som Thomas gikk til Barca.

Lenke til kommentar

Få inn Blind uansett.

 

Og få inn Humels/Benatia(/vertonghen) i tillegg.

 

og en midtbanespiller eller to. Og Cuardrado/di maria.

 

Bare å kjøre på viss man ikke har noe budsjett!

Syns også vi skulle fått inn Hummels, virker mindre å mindre sannsynlig nå, fikk jo akuratt kapteins bindet også.

Skulle virkelig hatt en kjempe bak der, hva skjer om Jones eller Evans går ut med skade.

Endret av Dolph Lundgren
Lenke til kommentar

 

Få inn Blind uansett.

 

Og få inn Humels/Benatia(/vertonghen) i tillegg.

 

og en midtbanespiller eller to. Og Cuardrado/di maria.

 

Bare å kjøre på viss man ikke har noe budsjett!

Syns også vi skulle fått inn Hummels, virker mindre å mindre sannsynlig nå, fikk jo akuratt kapteins bindet også.

Skulle virkelig hatt en kjempe bak der, hva skjer når Jones eller Evans går ut med skade.

 

 

:dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...