Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Ja, stoppere er det viktigste. Problemet med midten er at hvis Carrick eller Herrera blir skadet er vi tilbake på nada igjen. Vi har ikke bredde av kvalitet og jeg skulle derfor sett at vi fikk inn en SM til.

 

Det finnes spillere av god kvalitet som ikke koster så alt for mye. Disse spillerne ville vært fine valg istedenfor Cleverley og Fletcher. Drømmer om Vidal og det med god grunn, han har vært kanskje den beste SM de siste årene, men jeg blir fornøyd med en midt på treet også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir også fornøyd med en "midt på treet", om prisen tilsvarer en "midt på treet" spiller, og ikke koster £30 mill. Shaw og Herrera kostet mye fordi vi var desperat. Vi trenger fortsatt forsterkninger, men er ikke lenger i en desperat situasjon angående venstreback og sentral midt. Midtstoppere kommer nok til å bli dyr.

 

Vermaelen for £10 mill virker som et bra kjøp.

Lenke til kommentar

Blir ikke fornøyd med en midt på treet-signering på midten i grunn. Føler vi har nok av "ok" midtbanespillere i dagens tropp. Er bare Herrera og Carrick i form som er klasse der.

 

Er ikke så bekymret for kvaliteten bak, men vi trenger nok en stopper til. Kan godt være en ala Vermaelen. Forsvaret har imponert sålangt i pre-season, men det er klart, når vi mister både Rio og Vidic samme sommer blir det fort tynt. Har tro på både Keane og Blackett, men får være grenser på hvor risky vi skal være. Kan jo banne på at Jones blir skadet innen fem serierunder og da sliter vi allerede.

Lenke til kommentar

Jones blir skadet ja, så blir Evans ute en måned og sist men ikke minst får Smalling seg en strekk og er ute en måned han også. Jeg mener bestemt at vi trenger to bak. De vi har er utrolig skadeplaget.

 

Med midt på treet mener jeg bedre enn Cleverley og Fletcher. En spiller som kan brukes når Carrick eller Herrera trenger en pause, uten at man frykter for midtbanen. Cabaye, Banega, Matuidi og Ribeiro for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Cabaye er det utrolig kjipt vi ikke slo til mot. Men godt mulig han ville tilbake til Frankrike. Arsenal prøvde seg vel.

 

Daley Blind hadde vært en fin fyr og fått inn. En liten potet, som kan brukes der det trengs. Samt en stopper og gjerne en god midtbanespiller.

 

Tror ikke vi er ferdige med å handle, men Van Gaal ønsker vel å se hva han trenger først. Men det begynner å haste etter hvert. Så håper vi har på plass en spiller eller to før kampen mot Valencia.

Lenke til kommentar

 

Med midt på treet mener jeg bedre enn Cleverley og Fletcher. En spiller som kan brukes når Carrick eller Herrera trenger en pause, uten at man frykter for midtbanen. Cabaye, Banega, Matuidi og Ribeiro for å nevne noen.

Matuidi midt på treet? IMO er Matuidi en av de beste midtbanespillerne i Europa. Hadde vi fått han kunne Carrick bare pensjonert seg.

Lenke til kommentar

"Midt på treet" spillere er i mine øyne bedre enn Cleverley, Anderson, Fellaini og Fletcher x) Cleverley har ingen styrker som skiller seg ut. Anderson er alltid skadet. Fellaini passer ikke inn med sin spillestil.

 

Perez, Nainggolan, Witsel, Guarin, etc. Spillere som bringer noe til laget, men ikke nødvendigvis er verdensklasse. Hvis prisen er riktig.

Lenke til kommentar

"Midt på treet" spillere er i mine øyne bedre enn Cleverley, Anderson, Fellaini og Fletcher x) Cleverley har ingen styrker som skiller seg ut. Anderson er alltid skadet. Fellaini passer ikke inn med sin spillestil.

 

Perez, Nainggolan, Witsel, Guarin, etc. Spillere som bringer noe til laget, men ikke nødvendigvis er verdensklasse. Hvis prisen er riktig.

Witsel er verdensklasse på sitt beste, men ble hentet for mye penger til Zenit, og er neppe en billig mann å få ut av Russland.

Lenke til kommentar

 

 

Med midt på treet mener jeg bedre enn Cleverley og Fletcher. En spiller som kan brukes når Carrick eller Herrera trenger en pause, uten at man frykter for midtbanen. Cabaye, Banega, Matuidi og Ribeiro for å nevne noen.

Matuidi midt på treet? IMO er Matuidi en av de beste midtbanespillerne i Europa. Hadde vi fått han kunne Carrick bare pensjonert seg.

 

Av de jeg nevnte er nok Matuidi den beste. En veldig, veldig god box to box med arbeidskapasitet helt i toppen. Nevner han fordi han hadde blitt billig siden kontraken hans gikk ut i sommer. Det tok lang tid før han signerte en ny kontrakt, og han kunne blitt plukket opp gratis.

Lenke til kommentar

Rart å si det, og det kommer vel helt ut av ingenting, men jeg tror Zaha kommer i kategorien til Bebé. Okei, okei, han har ikke fått vise seg på førstelaget vårt. Fair enough. Men han er søren meg lite imponerende å se på. Er så ufattelig uferdig. Tror det ender opp med at han blir solgt for Bebé-pris. Kjøpte han for £15 mill. Håper virkelig han lånes ut i år, i PL, og begynner å prestere. Han har nemlig ingenting å gjøre i troppen vår for øyeblikket.

 

Sånn, da har jeg ihvertfall fått sagt det.

 

Edit: Til hans forsvar har han god teknikk og fart, men det er ufattelig mange talenter som har det. Skuddfot, innleggsfot, godt overblikk osv eier han ikke.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva LVG tenker om midtbanen etter pre-season, spesielt med Kagawa. Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi trenger en type som Vidal. Herrera er en ekstremt god takler, men i Athletic hadde han en makker som lå dypere og gjorde grovarbeidet, så Herrera kunne gå lenger frem i banen og tre pasninger. Det er heller ikke umulig at Carrick vil bli flyttet ned som en del av stoppertrioen når han kommer tilbake fra skade.

I Hull-kampen på slutten av forrige sesong prøvde Giggs ut Kagawa i en dypere sentral midtbanerolle sammen med Carrick som fungerte fantastisk bra akkurat den kampen, men det var jo et Hull-lag som hadde FA-cupfinalen å tenke på. Uansett fungerte det bra, med Fellaini foran midtbanen som ballvinner.
Det gjorde at Kagawa hadde mange muligheter til å både sette i gang angrep og bli med fremover i banen.

Men skal Kagawa brukes sentralt vil det nok være i stedet for Herrera, og ikke sammen med han. Samme gjelder oppover i banen, Mata vil nok være førstevalget.


Kanskje ser førsten av sesongen slik ut:
JDqwO4S.jpg

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...