Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi ikke kjøper inn flere spillere i årets vindu, er jeg mer negativ til en topp 4 plassering. Da er vi plutselig avhengig av at Liverpool ikke spiller som i fjor eller at Sturridge skal bli skadet for å ta den plassen. Det kan også gå hvis LVG får liv i flere av spillerne som SAF gjorde, vi vant jo tross alt ligaene med disse guttene, men City, Chelsea, Liverpool og Arsenal er sterkere nå enn da.

 

Jeg har enda litt tro på en topp 4 plass, men det blir vanvittig tøft uten ekstra forsterkning i forsvar og på midten. Nå er det på tide å få inn noen ekstra spillere. Jeg forstår at det er vanskelig i år, LVG ønsker vel tid med spillerne for å se hvem som passer inn i hans system - men det burde ikke vært vanskelig å se at vi trenger ekstra hjelp i forsvar.

 

Skadene har begynt før sesongen er startet jo:

- Evans

- Shaw

- Valencia

- Welbeck

- Rafael

- Carrick

- Anderson

Lenke til kommentar

Nei, jeg tenker at det holder med de vi har. Januzaj trenger spilletid og jeg ser heller at han får spille enn Hernadez. Skulle det knipe i en cup kamp kan Wilson også få lov til å prøve seg. Hernadez har vært en herlig spiller for oss, men han fortjener å spille mer enn det han gjør. Derfor håper jeg litt på et salg :)

 

I tillegg ønsker jeg flere spillere inn sentralt i banen i forsvar og på midten, ikke en ny spiss. Hvis vi nå må hente en ny reservekeeper også, så begynner det å bli knapt med tid.

Lenke til kommentar

Prøver meg med en ørliten brannfakkel: Hva med Dembele? I form er han en vanvittig god mann å ha på midten, med gjennombruddskraft og kapasitet. Sier ikke at han vil være svaret på alle våre problemer, men i en prekær situasjon hvor ingen klassespillere ser ut til å ville flytte på seg ser jeg på han som en liten joker. Han spiller ikke regelmessig for Spurs, og er blitt linket bort. For rett pris ville han ha vært en god signering i mine øyne.

Lenke til kommentar

Har også tenkt på Dembele tidligere, SpencerReid, han kunne vært en fin spiller å ha i troppen. Men han bør heller være en av flere signeringer, og ikke en spiller som bør kunne gå inn i førsteelleveren til United. Tenk på det signalet LvG sender om vi kun ender opp med Dembele, det vil bli ganske likt fjoråret hvor vi endte opp med Fellaini.

 

Det største problemet akkurat nå er at vi er for temposvake til å kunne spille 3-5-2. I hvertfall med Shaw, Valencia og Welbeck ute. Med en utrettelig løpende Welbeck i stedet for Chicharito på banen mot Swansea tror jeg vi hadde fått involvert Mata mer. Valencia på høyre vingback ville lettet arbeidsoppgavene betraktelig for Herrera og Fletcher på midtbanen. Jeg nekter å tro at vi hadde tapt mot Swansea uten skader i laget, selv om troppen er for dårlig nå. Swansea tok oss på tempo, og Sunderland kommer til å prøve det samme.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

I løpet av sommeren har det faktisk vært ganske mange troverdige journalister som har ment at vi (United) ikke er interessert i Vidal og Cuadrado. To spillere som absolutt ville styrket laget. Interessant å tenke på. Hva om de faktisk har helt rett? Da lurer jeg på hvilke spillere vi faktisk har sett eller ser på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...