Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Marcos Rojo on Sporting TV:

Breaking: Marcos Rojo confirms he's set to stay at Sporting: "I'm sorry for my actions. I'll return to training tomorrow."-Pressekonferansen som var i kveld.

 

Nei, jøss.

Greit det. Bare å gå all inn for Benatia og Blind nå.

 

Sa han ikkje bare unnskyld for måten han har prøvd å pressa igjennom salg, ved nekt av å trene osv? Har ikkje sett sitat på at han blir i Sporting... Siste ryktet er vel at han kjem for 16 mill pund og Nani går på lån motsatt veg.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I løpet av sommeren har det faktisk vært ganske mange troverdige journalister som har ment at vi (United) ikke er interessert i Vidal og Cuadrado. To spillere som absolutt ville styrket laget. Interessant å tenke på. Hva om de faktisk har helt rett? Da lurer jeg på hvilke spillere vi faktisk har sett eller ser på...

På hvilken måte vil Cuadrado styrke oss? Som vingback er han altfor dårlig defensivt, og føler egentlig ikke at han er den type spiller vi kan trenge. Di Maria er jo obvious, kanskje verdens beste ving etter Ronaldo (vet at mange vil ha Bale inn i den diskusjonen her, men han kan jo spille ABSOLUTT overalt), og han er til gjengjeld working machine #1. Kunne passet fint i en vingbackrolle, eller som ren kant.

Lenke til kommentar

 

...

På hvilken måte vil Cuadrado styrke oss? Som vingback er han altfor dårlig defensivt, og føler egentlig ikke at han er den type spiller vi kan trenge.

 

Vel, ok. Jeg skal innrømme at jeg ikke har noe bra som kan backe opp påstanden min, men etter hva jeg har lest (man skal ikke tro på alt man leser) har han spilt høyre vingback for Fiorentina, i tillegg til offensiv ving i 4-3-3. Har flere solide sesonger bak seg i Serie A nå, og er ekstremt driblesterk og god til å gå forbi motspillere. Noe vi trenger meget mye.

 

Noe sier meg at han vil bli billigere enn di Maria, selv om jeg ikke utelukker at det er en fin grunn til at han blir billigere, og det er fordi di Maria er en bedre spiller overall. Har litt vanskelig for å tro at han er så dårlig defensivt sånn egentlig, da jeg leser flere steder at han ville passet "perfekt" i en 3-5-2.

Lenke til kommentar

Sist jeg så ham, solgte han burgere utenfor east-stand.

 

Så vidt jeg har forstått, så er det ingen andre klubber enn noen brasilianske som er interessert i mannen. Dessverre har han for feit lønnslipp til at det er aktuelt å dra hjem. Nå betaler de riktig nok greit i Brasil, men de har vel fått med seg hvilken lønn han fortjener...

Lenke til kommentar

Woodward veit han må levere storsignering, har ein liten følelse at Di Maria blir den... ;) Tviler på at fansen tar til takke med Rojo til 160 mill. Rojo + Di Maria + ny sentral midt + ny midstopper så nærme vi oss!

Woodward burde isåfall drite i fansen. Den eneste han burde la seg påvirke av er Van Gaal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...