Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger dere flere offensive midtbanespillere da?

Tja, vi kan ta Oscar også. Så har vi backup hvis Mata, Kagawa, Rooney, Januzaj og Maria blir skadet.

 

Fra tomat til potat, så regner jeg med at et kjøp av Di Maria vil gjøre et formasjonsbytte bort fra 3-5-2 mye enklere! :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Greier fortsatt ikke helt å se hvorfor dere skal svi av £58M på Di Maria når dere skal spille 3-5-2. Hvor skal han spille? Vingback?

Som sagt tidligere ved flere anledninger så virker det som at 3-5-2 er midlertidig til vi har en tropp som kan spille en annen formasjon. Vi har ikke gode vinger, derav ikke en formasjon som krever det.

Lenke til kommentar

3-5-2 midlertidig :hmm:dere har jo kun 3 stoppere Jones-Evans-Smalling.

 

Hadde det ikke vært bedre å spille med 2 midtstoppere?

 

Vi har ingen ren høyreback heller skadefri. Vi har ingen vinger (utenom Januzaj) som kan spille fotball heller. Så nei, 2 midtstoppere hadde ikke hjulpet stort nå.

Lenke til kommentar

Med troppen han hadde tilgjengelig, ja. Om det er det han kommer til å spille etter noen transfervindu er heller tvilsomt. En 4-3-3 med Rooney-RvP-di Maria kunne blitt snacks, selv om Rooney ikke er så bra på kant.

 

Ganske enig. Ville dog kjørt di Maria på midten (med Ander og Fletcher/Carrick helst) og Januzaj, RvP, Roo på topp. Litt problematisk uansett å endre til en slik formasjon mtp Mata/Kagawa. Jeg synes det er helt latterlig at Moyes kjøpte Mata/Fellaini. Totalt feil kjøp begge to.

Lenke til kommentar

Blanc (PSG manager til de som lurer) sier i dag at han ikke tror de kjøper Di Maria. Presidenten har fortalt han om FFP tydeligvis. I tillegg har Di Maria bedt om å få lov til å dra.

 

Jeg tørr ikke tro at han kommer til United i frykt for skuffelsen. Hadde vært et megakjøp, så vi får vente og se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...