Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAWSAQ funka for meg i går, og du trenger ikke bekymre deg for pisswasser, de går enda oppover.

 

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq

trykk "P" for pisswasser så kan du følge med :)

 

Edit: noen ganger så må jeg logge på PSN på nytt etter å ha starta GTA V også tar det en liten stund før jeg får tilgang til BAWSAQ

Tror det kom av at jeg ikke var logget på PSN grunnet en systemoppdatering jeg ikke hadde fått med meg. Laster ned nå.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

På checklist står det at jeg mangler 2 av 20 "Strangers and Freaks", og har lest igjennom boka og funnet ut at jeg har gjort alle bortsett fra èn. Den siste jeg gjorde var Epsilon Program, og jeg valgt å ta pengene. Jeg manglet 2 også før denne. Jeg er nå ferdig med Epsilon, hvorfor vises den ikke som fullførte på 100% checklist?

Lenke til kommentar

Hadde planer om å spille videre etter story, følte etter en stund at det er veldig lite å gjøre for min del når eg ble ferdig. Ser ikke noe fordeler med mye penger i et singelplayer spill. Kanskje det er eg som er litt kjedelig. Om eg skal forsette med et singelplayer spill må man gjøre noe som gir fremgang, å kjøpe tomter er ikke noe fremgang føler eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...