Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

For min del så skal jeg prøve å få 100% trofeet (klarte det i RDR), så hvis jeg har skjønt riktig så må det litt cash til uten at jeg har satt meg helt inn i det siden jeg ikke vil ha lese noen spoilere.

 

Er nok å plukke opp og fly under og fly mellom osv :)

 

Hadde dette vært for 2 år siden hadde eg nok gått for dette selv, men med 190k i gamerscore der eg har fått 20 av de to siste årene er ikke motivasjonen der for å gjøre den slags lengre. Blir for tidskrevende for min del

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan tydeligvis gjøre hva du vil med bilen din i GTA:V Online

0_0.jpg

 

Skjedd med meg også. En eller annen helvetes drittunge stjelte bilen min, og leverte den tilbake sånn. Det verste er at man kan kjøre rundt i vraket, og den går ikke tilbake til vanlig før du tar en tur på verkstedet :p

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde dette vært for 2 år siden hadde eg nok gått for dette selv, men med 190k i gamerscore der eg har fått 20 av de to siste årene er ikke motivasjonen der for å gjøre den slags lengre. Blir for tidskrevende for min del

 

Så lenge jeg koser meg med spillet så er det ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

Var det ikke sånn i IV også da? Mener jeg testet ut å hive meg i bilen og rase av førde med en gang og inn i et hinder i høy fart vs å vente noen sekunder før jeg skjøt avgårde og gjorde det samme (samne bil, strekning, hinder). Resultatet var hhv tur gjennom ruta og å bli sittende i setet.

Lenke til kommentar

Haha, da vet jeg rett og slett ikke hva mer jeg kan gjøre for å komme videre i spillet..

 

Sitter med samme problemet. Har gjort 41 oppdrag, og har nå i 2 dager (RL) vært innom. Det skjer ingenting. Har flydd rundt, vært på strippeklubb, skutt litt, gjort noen random greier som har dukket opp, men ingen nye story missions.

Lenke til kommentar

De trengte det ikke, men absolutt mer fornuftig enn å gjøre slum-missions ene sekundet og plutselig gjøre high profile jobs og så taue biler etterpå.

Og lettere hoppe til action om man befinner seg langt unna shit. Endte som regel med å bruke Franklin mest når jeg kunne, pga specialen hans, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...