Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drepte noen folk på toppen av fjellet, og neimensådæven meg klarte politiet å kjøre opp til topps på Mnt Chiliad med vanlige patruljebiler på under 1 min!

Ga de en velkomst RPG før jeg tok farvel med fallskjerm ut mot havet :)

 

 

 

.... ble besvart med pepring fra ett helikopter som resulterte i en real faceplant i asfalten etterfulgt av en overkjørsel av en tankbil i samme slengen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det kan være greit å luske etter når purken jager noen. Kan bare sitte og se hvordan det utspiller seg, og så rusle bort og plukke opp penger/våpen alt ettersom. :D

Haha ja, første som skjedde når jeg kom ut av sykehuset nå.

 

Så begynte bare og vandre rolig rundt i området og bare kikke etter nye random shit

Lenke til kommentar

Her kjører jeg rundt i fred og fordragelighet og for engangs skyld stopper jeg faktisk i et lyskryss på rødt lys. Hva skjer? Joda, bak meg kommer en politibil i hundre- og helvete som jakter på noen, han treffer meg rett i hekken og før jeg vet ordet av det raser jeg gjennom lyskrysset med klampen i bånn og 3 politibiler etter meg mens de skyter dekkene mine i fillebiter.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle joine et gate race. Bøffer en ekte sportsbil. Pimper den opp med alt det beste. Syk spoiler, turbo osv.

 

Setter igang racet, kjører sikkert 250Km ned gata. Rett forand meg ser jeg at tre - fire andre kræsjer som pokker. Jeg skjønner at jeg ikke kommer unna dette. Dytter gassen ibånn, full pupp. Akkurat i det jeg kjører igjennom kollisjonen så trykker jeg på slow mo (bruker Franklin) Å ser bilen forand meg, uten tak flipper rundt i ekte Fast And The Furious stil rett over meg. Sjaføren så ganske bleik ut :p Å jeg kommer meg helskinnet igjennom.

 

Haha pokker så kult ;)

Lenke til kommentar

Her kjører jeg rundt i fred og fordragelighet og for engangs skyld stopper jeg faktisk i et lyskryss på rødt lys. Hva skjer? Joda, bak meg kommer en politibil i hundre- og helvete som jakter på noen, han treffer meg rett i hekken og før jeg vet ordet av det raser jeg gjennom lyskrysset med klampen i bånn og 3 politibiler etter meg mens de skyter dekkene mine i fillebiter.

moralen er aldri stopp på rødt lys i gta :p

Lenke til kommentar

Har kommet til et punkt i spillet hvor jeg ikke får byttet til andre karakterer enn Trevor. Og drar jeg ned til byen med Trevor, blir jeg kjeppjagd og angrepet som bare F. Er visst bare å holde seg oppe i heimen. :p Så er det muligens et oppdrag jeg skal gjøre, men når jeg kommer dit, står det bare en bil der..... Noen som vet hva greia går ut på?

 

 

Trevor.png

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...