Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde planer om å spille videre etter story, følte etter en stund at det er veldig lite å gjøre for min del når eg ble ferdig. Ser ikke noe fordeler med mye penger i et singelplayer spill. Kanskje det er eg som er litt kjedelig. Om eg skal forsette med et singelplayer spill må man gjøre noe som gir fremgang, å kjøpe tomter er ikke noe fremgang føler eg.

er det ikke motiverende å gå tilbake og prøve å få gull i alle oppdraga da? Alle oppdraga jeg har gjort hittils er absolutt av et slikt kaliber at det er gøy å gjøre det på nytt.

 

Nå som du sikkert har en del penger kan du jo gjøre oppdraga uten å mangle noe, samt fortsette og leke med aksjemarkedet til du har nok penger til å kjøpe alt?

Jeg må si det er sjelden et spill motiverer meg til å gjøre alle tingene utenom hovedstoryen slik GTAV gjør....

Samle collectibles er og motiverende synes jeg, mangler 2 paperscraps og 5 spaceparts men trenger helikopter for å få tak i de, hvilket jeg ikke har funnet ennå..men det kommer etterhvert tenker jeg, er fremdeles bare på 40% etter 60t spilling :)

 

Det eneste jeg frykter er at jeg ikke skal få noen belønning for å finne alt dette, for det viste seg å være ganske mye jobb..

 

Gjorde ferdig et stranger and freaks oppdrag igår, der hvor du skal stjele 4 celebrity items - fikk absolutt ingen belønning av Nigel etter jeg var ferdig..(??)..

Belønningssystemet er det eneste jeg har å sette fingeren på hittils, men så lenge jeg ikke har lest noen spoilere om hva jeg kommer til å få er det fremdeles motiverende, i håp om at visse completions skal gi meg gullegget :xmas:

Lenke til kommentar

Erdet flere som opplever at Checklist i Social Club ikke stemmer?

 

Jeg har eksempelvis gull i alt på shooting range, men den viser et par sølvmedaljer innimellom.

Jeg har også kastet 7-8 runder med Darts, men her står det N/A...altså ingen registrerte spill..

 

Jeg har spilt både online og offling singelplayer og regner med at dette har med saken og gjøre, tullete spør du meg siden jeg var online siste jeg spilte og det burde da automatisk oppdateres i Social Club?

 

Er veldig glad for at alle paperscraps og Spaceparts er registrert ihvertfall...

Lenke til kommentar

Flere her som sier at de synes spillet er kjedelig ettter å ha runda det siden de har milliarder på konto og ikke har noe å gjøre. Mener selv at alle spill er kjedelige når man følger en guide for å tjene maks med penger, og at det blir eneste fokuset istedetfor å bare spille spillet og utforske ting selv..

Øy, du har selv valget mellom å følge guiden ang. Lester eller ikke og det er faktisk mulig å tjene nok penger uten å gjøre dette, nok til at man kan boltre seg i golfbaner og oppgraderte biler.

 

Jeg kommer til å være veldig glad for at jeg gjorde som jeg gjorde, drøyde Lester oppdragene mot slutten, når DLC`s begynner å dukke opp :)

Lenke til kommentar

 

Sitter med samme problemet. Har gjort 41 oppdrag, og har nå i 2 dager (RL) vært innom. Det skjer ingenting. Har flydd rundt, vært på strippeklubb, skutt litt, gjort noen random greier som har dukket opp, men ingen nye story missions.

 

Fikk løst dette ved å hente en tidligere savegame. Surt, tok meg 15% tilbake i progress, men har kommet meg forbi nå, og får nye oppdrag.

Lenke til kommentar

Har noen andre opplevd at man ikke kommer seg videre med oppdragene?

Etter oppdraget "Surveying the Score" så dukker det ikke opp nye oppdrag, og etter hvert som jeg gjorde ferdig Strangers-oppdragene og andre sidemissions så er kartet helt skrapet for oppdrag!

 

Har kjørt rundt og bare ventet, men ingenting skjer :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Må si jeg er skuffa, om enn ikke overrasket, over GTA 5. Spillverdenen er fin, om liten. Innholdet? Huff. Kan ikke huske sist jeg har spilt noe så til de grader lite dynamisk. Hele historien blir bare varierende grader av idiotisk og henger overhodet ikke på greip på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Shit, klarte endelig å kapre et jetfly, men så hang spillet seg og etter 20 sekunder, når alt løsna, var jeg wasted og flyet most :(

 

Hvordan lagrer man fly i hangaren til Trevor? Lande en jet fra FlyUS, men skjedde ikke noe når jeg kjørte den inn i hangaren?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Har noen andre opplevd at man ikke kommer seg videre med oppdragene?

Etter oppdraget "Surveying the Score" så dukker det ikke opp nye oppdrag, og etter hvert som jeg gjorde ferdig Strangers-oppdragene og andre sidemissions så er kartet helt skrapet for oppdrag!

 

Har kjørt rundt og bare ventet, men ingenting skjer :(

 

Jeg måtte gå tilbake til en gammel savegame, og starte derfra igjen for å få det til å løsne for min del. Etter det har jeg ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar

Må si jeg er skuffa, om enn ikke overrasket, over GTA 5. Spillverdenen er fin, om liten. Innholdet? Huff. Kan ikke huske sist jeg har spilt noe så til de grader lite dynamisk. Hele historien blir bare varierende grader av idiotisk og henger overhodet ikke på greip på noen som helst måte.

 

Liten???????????????????????????????????? Lite dynamisk?????????

 

Siden du ikke har spilt noe så ræva på lenge, vennligst legg ved en liste over spill som du pleier å spille, som har større boltreplass og mer variasjon i gameplay. Regner med en heller lang liste siden du tilogmed har tatt med "kan ikke huske sist",

Endret av Audun0505
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...