Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror aksjemarkedet er plassen for å tjene de største kronene. Fikk et aksjetips av en jeg kjørte til flyplassen. Det har så langt gitt nesten 30% avkastning. Snikmorderoppdragene du gjør for Lester er vel der du kan tjene mest mulig penger men det er også avhengig av at du har mye å investere med. Jeg har hørt om andre måter å påvirke markedet på, men har ikke testet det enda.

Ikke vent for lenge, kursen faller igjen! ;)

Lenke til kommentar

 

 

hopp noen saver tilbake (du har vel sikkert en 7-8 save filer? - det hadde hvertfal jeg på det punktet i spillet...) så velger du Option C.... Du ahr Michael, Trevor og Franklin i live. Jeg gadd ikke knerte noen av dem, synes alle er like rå!

 

 

 

Hadde en save fra 10 oppdrag før så er ferdig nå! Takk for all hjelp.

Fyfader så mange millioner jeg har nå på vær karakter :D

Endret av neeeeii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fullførte like godt historien på nytt. Først og fremst fordi jeg angret på valget jeg tok på siste oppdrag, men også fordi spillet blir litt gøyere med en milliard på bok fremfor et titalls millioner. I tillegg var det gøy å prøve et annet "approach" på oppdragene. Nesten som et helt nytt spill :)

Lenke til kommentar

Når man gjør Lester-oppdragene så skal man investere i konkurrentselskapene hos BAWSAQ. Og aksjene hos BAWSAQ blir påvirket av andre spilleres aktivitet. Hvis alle investerer pengene sine samtidig på et selskap (feks.: Betta Pharmaceuticals (BET)) før alle gjør oppdraget. Vil ikke avkastningen multiplisere seg med antall spillere som som investerte og gjorde oppdraget slik at man tjener sinnsykt mer enn vanligvis?

Lenke til kommentar
Competitor 1 - Competitor 2


CoolBeans - BeanMachine

Burgershot - Up-An-Atom

Clucking Bell - TacoBomb

FlyUS - AirEmu

GoPostal - PostOP

Bilkington - DollarPills

Pisswasser - Logger

MazeBank - BankOfLiberty

Redwood - Debonaire

Slaughter, Slaughter & Slaughter - Bullhead

RadioLosSantos - WorldwideFM

eCola - Rain

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...