Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kasta ut fra servere hele tiden, og får "Connection with EA Online was lost". Titta litt rundt og kan se ut som det har noe med ruteren og UPnP å gjøre, har brukt UPnP en god stund og aldri hatt noe trøbbel i noe annet, bortsett fra BFBC2.

 

Prøvde å åpne portene som anbefales til BFBC2 også, men samme greia skjer. Noen som peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Får knapt spilt 5min.

 

Edit: Fant denne: http://forums.electronicarts.co.uk/members-helping-members/1371404-fix-if-you-get-dced-after-5-10-minutes.html og ser ut til å funke så langt, merke at en commando linje var alt som skulle til.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Fann forresten ut at eg skal platte iallefall ei sniperrifle før BF3. Landa på VSS med 4x, det at eg heile tida jaktar på assault-spelarar så eg kan fylle opp ammo gjer det heile ganske morsomt. Vel, bortsett frå white pass CQ tidlegare i dag, alle var medic bortsett frå meg. Tom for ammo og blei reviva 4 ganger før eg fekk respawna :ermm:

 

Ja hva er det med det? ALLE er medic for tida, også er det pkm som er brukt av samtlige. Helst sitt langt pokkerivold og bruk dette som en sniper, og sist men ikke minst: SPRAY! Motta en haug med poeng for alle kills.

 

Nei, har fått helt dilla på UMP'en jeg, ufattelig deillig, men litt lite ammo, og aldri en assault i nærheten.

Lenke til kommentar

Blir kasta ut fra servere hele tiden, og får "Connection with EA Online was lost". Titta litt rundt og kan se ut som det har noe med ruteren og UPnP å gjøre, har brukt UPnP en god stund og aldri hatt noe trøbbel i noe annet, bortsett fra BFBC2.

 

Prøvde å åpne portene som anbefales til BFBC2 også, men samme greia skjer. Noen som peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Får knapt spilt 5min.

 

Edit: Fant denne: http://forums.electronicarts.co.uk/members-helping-members/1371404-fix-if-you-get-dced-after-5-10-minutes.html og ser ut til å funke så langt, merke at en commando linje var alt som skulle til.

har du telenor og thomsonmodem?

Lenke til kommentar

Har Canal Digital, men kan stemme at modemet er fra Thomson ja. Men som sagt fungerte det å bruke -pingInterval 50000, enn så lenge hvertfall.

 

Men ja, er det thomson modemet som egentlig er den slemme her?

 

Thomson modemer har vært slemme i mange sammenhenger tidligere. Det er blant annet en bug i flere av deres software i forhold til QoS, som forårsaker drops i connection - dog har jeg kun hørt om tilfeller der maskiner er tilkoblet via trådløst, ikke via kabel, men kan fort være samme dritten.

Uansett, de gangene jeg har sett problemet har det løst seg ved hjelp av firmware update til modemet, så kan jo være verdt å teste.

Lenke til kommentar

Hva funker best til å ta ned helis? De få treffene jeg har kan vel knapt kalles noe annet enn lucky shots, og da er det AT4 som har vært the weapon of choice.

 

Det kjem veldig an på piloten.

 

Det beste til lavtflygande sirkel-autistar er tank. :p Hvis du ikkje har en, så er CG frå utkanten av sirkelen et godt alternativ.

 

En god pilot som holder seg høgt, har en god gunner og som følger med på AA gun respawn... Tja. AT4 er nok best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...