Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Ah, takk. Endelig noe jeg kan prøve! :)

 

Men får ikke prøvd dette før i kveld, så kommer tilbake da :)

Eller hvis det ikke går kan du sette DxVersion=9

 

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/RH%252eNET/

 

Ja der var jukseren sin... medic stats på 6904 kills og 232 dau. Måtte han brenne

Disse er de beste juksemakerene å få på servere (hvis det er admins på), gjør det så mye enklere å banne dem. De som skrur ned på cheaten må du teste litt ut først. Noe som kunne vært mye enklere hvis vi admins kunne gå i spec.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt veldig flink til å knive folk. Er absolutt ingenting som føles bedre enn å knive noen ii BC2. Gjerne 2-3 stk som står samlet og sniper. Deilig som bare det!

Skal også legges til at jeg synes det er ekstremt flaut og bli knivet. Dritflaut!

 

This! Er så sykt epic med knife chains! :D

Er det lov å skryte litt her;så har jeg nettopp rundet 1300 med kniv :ph34r: (TV2,bf.no conquest).

 

Allergisk mot campere :!:

Lenke til kommentar

Haha, kjører litt helikopter og ser jeg. Atacama 24/7?

Nei,det går mest i Heavy metal siden communityet som jeg er med i kjører 2 Heavy metal. En vanlig, en hardcore og en team DM (Arica Harbor). :)

 

Ja, fly er helikopter er kult.. også kult med "stunts :D

Endret av Faddn
Lenke til kommentar

Æsj, folk som kun flyr helikopter non stop. :thumbdown: Kjapp tur til level 50, men fortsatt utrolig plagsomt å spille med og mot. Null gøy. :nei:

Da må jeg si at du passer dårlig inn i battlefield miljøet. Battlefeild er alt fra fly - tanks - infanteri på samme bane. Hvis du ikke liker det har du ikke noe å gjøre på battlefeid.

Og det med kjapp tur til level 50 er en dårlig vits. Skal du fort opp i level spiller du ikke conquest, men team DM eller rush. Det har aldri heller vært noe problem med de som flyer mye (sånn som meg). Ta fram at4, bruk aagun og ditt teams helikopter og vips så er problemet borte (teamplay).

Endret av Faddn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Æsj, folk som kun flyr helikopter non stop. :thumbdown: Kjapp tur til level 50, men fortsatt utrolig plagsomt å spille med og mot. Null gøy. :nei:

Da må jeg si at du passer dårlig inn i battlefield miljøet. Battlefeild er alt fra fly - tanks - infanteri på samme bane. Hvis du ikke liker det har du ikke noe å gjøre på battlefeid.

Og det med kjapp tur til level 50 er en dårlig vits. Skal du fort opp i level spiller du ikke conquest, men team DM eller rush. Det har aldri heller vært noe problem med de som flyer mye (sånn som meg). Ta fram at4, bruk aagun og ditt teams helikopter og vips så er problemet borte (teamplay).

 

 

Jeg passer egentlig ganske bra inn i battlefield skjønner du :) Jeg holder egentlig bare på med teamwork. Jeg er alt fra infanteri til tanks til fly. Men jeg må fortsatt si jeg misliker folk som kun kjører fly(heli), som da kun spawncamper. Får de ikke tak i heli så kjører de til den andre spawnen og henter det heliet der. Jeg har ikke noe imot folk som bytter, kun de som sitter å venter på heli gang på gang på gang. Det er ikke teamplay. Bruke 5 min på dødtid med å stå å vente på heli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helicampers er som oftast idiotar. Men om dei faktisk er flinke (dodge 5 cg samtidig, flyge nær action, skyte effektivt osv) kan det vere greitt at dei får det i staden for at nokre random noobs kræsjar instantly.

 

Og det kan vere ganske irriterande med sanne lvl 50-autistar som kun headshottar med blackhawk heile runda. Eg har heldigvis utvikla eit CG-instinkt. Eg kan skyte ned alt av helikopter innen 200 meter på maks 4 minutt. Eg las for nokre månadar sidan at CG flaug X m/s. Tenkte "oi, det var raskt", plukka opp ein CG og skaut ned 3 helikopter på inocentes. Kjærleik ever since.

Lenke til kommentar

Jeg passer egentlig ganske bra inn i battlefield skjønner du :) Jeg holder egentlig bare på med teamwork. Jeg er alt fra infanteri til tanks til fly. Men jeg må fortsatt si jeg misliker folk som kun kjører fly(heli), som da kun spawncamper. Får de ikke tak i heli så kjører de til den andre spawnen og henter det heliet der. Jeg har ikke noe imot folk som bytter, kun de som sitter å venter på heli gang på gang på gang. Det er ikke teamplay. Bruke 5 min på dødtid med å stå å vente på heli.

Hvis du mener at du ikke liker folk som venter.. eller stjeler helikoptere.. de har da ingen rask vei til level 50. Der er det bare mye venting. Står selvføgelig ikke å venter flere min på et helikopter. Da skytter man heller ned fiendens helikopter, tanks og andre ting som rører seg. Du trenger som oftest heller ikke å vente hvis du er gode, da for du som oftest lov til å fly uten venting.

Lenke til kommentar

Jeg passer egentlig ganske bra inn i battlefield skjønner du :) Jeg holder egentlig bare på med teamwork. Jeg er alt fra infanteri til tanks til fly. Men jeg må fortsatt si jeg misliker folk som kun kjører fly(heli), som da kun spawncamper. Får de ikke tak i heli så kjører de til den andre spawnen og henter det heliet der. Jeg har ikke noe imot folk som bytter, kun de som sitter å venter på heli gang på gang på gang. Det er ikke teamplay. Bruke 5 min på dødtid med å stå å vente på heli.

Hvis du mener at du ikke liker folk som venter.. eller stjeler helikoptere.. de har da ingen rask vei til level 50. Der er det bare mye venting. Står selvføgelig ikke å venter flere min på et helikopter. Da skytter man heller ned fiendens helikopter, tanks og andre ting som rører seg. Du trenger som oftest heller ikke å vente hvis du er gode, da for du som oftest lov til å fly uten venting.

 

 

Jeg er enig med Svelemoe jeg ;)

Folk som venter på Heli kan fortsatt ødelegge tanks, si 3-4 tanks da før de dør, +4-500 poeng. masse ground kills, +masse. Utrolig kjedeligt å se på at samme fyren får 10 kills med heli, dør og så får 10 kills med heli igjen. Det er vel lite som rører seg i spawnen som regel da vel :hmm: Jeg skal ikke si hvordan du skal spille altså ;) men jeg må bare si jeg misliker spillestilen :)

Lenke til kommentar

Helicampers er som oftast idiotar. Men om dei faktisk er flinke (dodge 5 cg samtidig, flyge nær action, skyte effektivt osv) kan det vere greitt at dei får det i staden for at nokre random noobs kræsjar instantly.

 

Og det kan vere ganske irriterande med sanne lvl 50-autistar som kun headshottar med blackhawk heile runda. Eg har heldigvis utvikla eit CG-instinkt. Eg kan skyte ned alt av helikopter innen 200 meter på maks 4 minutt. Eg las for nokre månadar sidan at CG flaug X m/s. Tenkte "oi, det var raskt", plukka opp ein CG og skaut ned 3 helikopter på inocentes. Kjærleik ever since.

Hahaha...likte beskrivelsen din av helowhores.

 

Folk får spille som de vil tenker jeg. Stort sett så går det bra om man har litt ferdigheter. Unntaket er når man ender opp med et lag av suppegjøker og kun blir baseraped herfra til helvete. - Da tenker jeg fortsatt "Ja, ja, sånn kan det gå", og irriterer meg heller over laget mitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...