Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

BattlefieldBBC2.jpg

Battlefield: Bad Company 2

Platform: PC, Xbox 360, Playstation 3

Release date: 2. mars, 2010

 

Som i battlefield 1943-tråden, vil dette være en tråd for de som liker nyheter/avsløringer rundt det nye bad company spillet som forhåpentligvis kommer i slutten av året.

Jeg er på plass på twitter for å få med meg alle avsløringer om spillet som måtte dukke opp, jeg slenger også ut videoer som er tilgjengelige fra spillet.

Du vil finne noen videoer som er filmet i veldig dårlig kvalitet med mobiltelefoner og lignende, litt nedenfor i dette innlegget.

 

Hvis noen vil legge til noe, kjør på! Jeg klarer ikke huske alt jeg har hørt.

 

- Singelplayer som i BFBC1 med samme hovedpersoner. Kanskje får vi vite hva som skjedde meg alt gullet de stakk av med i eneren?

- Det er grunn til å tro at multiplayerdelen er den som vil stå i fokus i dette spillet, ettersom det omtrent bare snakkes om den.

- Mere ødeleggelse enn i eneren, her kan man skyte på en tynt gjerde, så vil bare en bit falle av. Hus kan rives helt til bakken osv. Se videoer.

- 12vs12 eller 10vs10 multiplayer, var snakk om 20vs20 før, men dette ble for mye visstnok.

- Noen gamle våpen fra battlefield 1943 vil bli tilgjengelige i spillet

- Black hawk er tilbake, minigun på hver side!

- Firehjulere og masse andre gøye kjøretøyer

- Medic er tilbake, man kan resurrecte folk nå

- Bedre squadstøtte

- Kun 4 classes

- Bytte ut enkelte ting i classene for å lage et bra oppsett

- Gold rush er tilbake

- Airstrike ser ut til å være mulig

- Forhåndsbestill for å få et eksklusivt våpen

- Brett hvor det er vinter, dyp jungel osv.

 

Flere detaljer kommer!

 

Videoer:

 

 

Den første videoen med gameplay, viser mye av det nye.

 

 

Ekte gameplay fra comic con, snikfilmet

 

Mer comic con gameplay, dårlig kvalitet

 

 

Gameplay med veldig bra kvalitet.

 

Enda mere gameplay

 

Nyeste trailer fra gamescon 2009!

 

Har noen noe å legge til? Isåfall, fyr løs.

Jeg gleder meg noe sinnsykt hvertfall, det skal være sikkert.

 

Anmeldelser:

 

Game informer: 9.5 / 10

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble litt skuffet over BF:BC i begynnelsen siden jeg hadde håpet at det skulle bli som BF2 (som er helt geinalt), men etter jeg hadde spilt det en stund så innså jeg at de hadde fokusert på andre ting i BC og at det egentlig var et ganske bra spill.

BC 2 så veldig bra ut! Likte spesielt det at når man skyter på et gjerde så faller en del av det av i stedet for at hele gjerde faller sammen etter et viss antall skudd. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Han sier da 2010 i den ene videoen?

 

Jeg tok bare informasjon fra IGN.com

Det ser ut til at spillet har blitt utsatt i forhold til hva jeg og andre trudde.

Q4 kan jo være det økonomiske Q4, som faktisk tar for seg de første månedene i neste år også.

Hvis jeg har forstått rett. Fikser førsteposten uansett :)

 

Det er jo ikke litt slik spillet fungerer engang? Hadde folk faktisk spilt slik så hadde det vært drittkult, men de fleste løper bare i og prøver å samle inn en masse poeng..

 

Klart det ikke blir helt slik, men når du løper der i spillet og skyter løs på alt som beveger seg sammen med kameratene dine online, kan det føles slik ;)

Derfor er battlefield best online synes nå jeg, god-følelsen av å sprenge en hel gjeng i lufta.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-uVTr2vDm

 

 

Tillat meg å si: Fyyy fidjefjell, sinnsykt bra.

Dette spillet kan lett bli (edit: neste) års multiplayerspill.

 

_damn!

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
er frostbite motoren ja. men med mange utbedringer, modifikasjoner, optimaliseringer og så videre. se på det som frostbite 1.5 eller no

 

Battlefield 1943 var frostbite 1.5

Battlefield BC 2 skal bruke frostbite 2 hvor hele hele hus kan raseres og store tårn kan veltes. Man kan også skyte av deler av cover man sitter bak, som man ser på filmene.

Det blir nydelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...