Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er noe jeg hater, så er det ræva "snipere" (og jeg bruker ordet løst) som sitter på spawn øya på f.esk. laguna presa eller andre rush maps og gjør ingenting.

 

Noenganger blir jeg så forbanna over manglende fremrykk at jeg drar frem granatkaster med smoke og planter dem i trynet på recon idiotene. Det funker ikke at en enkelt squad angriper uansett..

 

Hvis du skal sitte der og bare spille for deg selv og dine egne stats, spill Call of Duty eller enda bedre, ett single player sniperspill. Du har ingenting i Battlefield tittler å gjøre om du ikke er villig til å bidra til å vinne for LAGET.

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig, dessverre så har jeg en spillekompis som foretrekker rush (tror han liker å vite sånn halvveis hvor FI kommer fra/mot) så det blir litt rushing på oss. Hadde jeg valgt selv, så hadde det vært conquest all the way.

 

Ett annet hatmoment jeg har er alle som springer rundt som assault eller engi med explosives efficiency og ammo upgrade og CG eller 40mm og faenmeg har platinum på dem før de er rank 30. Get aim or GTFO.

 

Fatter ikke at DICE ikke lærer av tabber. Det var ett problem med 40mm spam i BF2 også, så patchet de inn arming distance på dem slik at de hadde minimumsdistanse før de sprengte. Men tok de det med i neste tittel? Nei... idioter...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Get aim or GTFO

Enig! AOE-våpen er helt på tryne å bruke.. Blir bare oppgitt.

 

Men den morsomste måten jeg har brukt på å gjøre idiotiske snipere irriterte er at jeg har satt meg i kikkertsiktet dems i en 10-15 min :p Ødela en runde for meg med null i score :p men fy faen han ble sur :D å det digga meg :) Alt han så var trynet på han jeg var :D

 

Det er så slitsomt å spille med alt for mange snipere. Folk som ikke tør charge på..

Spilte i går med og mot en gjeng sånne folk. Det ente med 52-16 for meg. Jeg merker at når jeg charger på klarer jeg det mye bedre enn hvis jeg prøver å være forsiktig/campe. Jeg som sniper er fortsatt å tar over flagg mens det er fiender i omerådet. Jeg sitter sjeldent oppi en busk i hele kampen. Jeg er Recon, jeg flytter meg, bruker motion mines. Hjelper teamet mitt.

Lenke til kommentar

Ett annet hatmoment jeg har er alle som springer rundt som assault eller engi med explosives efficiency og ammo upgrade og CG eller 40mm og faenmeg har platinum på dem før de er rank 30. Get aim or GTFO.

 

Ser ikkje heilt problemet med 40mm granater. 40mm hagle var jo langt enklare å platte. Grenade vest og magnum ammo -> beast.

 

Forøvrig kan dette vere god lesning.

Lenke til kommentar

Haha ja, hadde samme greia sjøl her en dag. Tenkte eg skulle prøve rush som ei lita avveksling. Isla innocentes, attacker. Det var meg som engineer, en medic, resten av laget var recon. Quit og tilbake til conquest.

Jadda, for pga den eine gongen er alle andre isla inocentes-games ubrukelege.

 

Mine aller beste runder har vore på port valdez, isla inocentes eller arice harbor. Alle er baner som er kjende for å vere ubalanserte, ha chokepoints osv osv. Men det er berre så fantastisk når ein ekte innsats frå deg kan drage andre på laget opp frå gjørma, og det trengs både reaksjon og taktikk. I helga klarte eg og squaden min åleine, med 11 tickets igjen, å rushe inn i nest siste base på port valdez og absolut voldta B. Det kom minst 9 personar mot oss, inkludert medics. Medan dei andre ubrukelege nissane på laget fekk ticketcounten ned til 1, meia eg og squaden ned alt og alle nær m-comen. Den sprengte akkurat før enda ein på laget vårt døde. Det var massefrustrasjon frå motstandarlaget, og alle på vårt lag jubla i kor i chatten, og fortsatte med nytt mot for å ta siste basen.

Lenke til kommentar

Ett annet hatmoment jeg har er alle som springer rundt som assault eller engi med explosives efficiency og ammo upgrade og CG eller 40mm og faenmeg har platinum på dem før de er rank 30. Get aim or GTFO.

 

Ser ikkje heilt problemet med 40mm granater. 40mm hagle var jo langt enklare å platte. Grenade vest og magnum ammo -> beast.

 

Forøvrig kan dette vere god lesning.

Kall meg gjerne en scrub, jeg vinner heller ved bruk av "fair"(eller tapersom noen kanskje vil kalle det) metoder enn å exploite ett våpen som krever minimum ferdighet. Det handler om utfordringen også, ikke bare å vinne. Og jeg får en mye bedre mestringsfølelse når jeg vinner uten å springe rundt med 40mm/CG som main weapon.

 

 

Det er det samme som med alle lvl 50'ene som for en eller annen mystisk grunn alltid virker å samle seg på samme side. Skulle tro de var magnetiske eller noe slikt. Da joiner jeg heller underdogs. Ja det er en ekstra utfordring, men det er mer tilfredsstillende å vinne mot slike folk enn en bunch med newbier som ikke gir noen utfordring i det heletatt. Da kunne jeg likegodt spillt singleplayer med bots som er dumme som brød...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det er det samme som med alle lvl 50'ene som for en eller annen mystisk grunn alltid virker å samle seg på samme side. Skulle tro de var magnetiske eller noe slikt. Da joiner jeg heller underdogs. Ja det er en ekstra utfordring, men det er mer tilfredsstillende å vinne mot slike folk enn en bunch med newbier som ikke gir noen utfordring i det heletatt. Da kunne jeg likegodt spillt singleplayer med bots som er dumme som brød...

 

Det som skjer er at det laget som er "dårligst" har størst frafall av spillere, og spesielt folk som har spilt en del gidder ikke å bli gruse-eid pga ubalansert lagoppsett, så de quitter, mens de som eier, dvs en gruppe med lvl 50 fortsetter å spille, så kommer det nye folk inn etc etc, noen skifter kanskje lag etc etc... uansett, siden serverne ikke er mere aggressive på autoballance og ikke forsøker å balansere lvls så blir det gradvis at et lag får mye fler av gode spillere lvl50 or not enn det andre...

 

Dette må de få fiksa i bf3. Jeg og bror bytter ofte servere fordi de er helt ubalanserte (12vs8 spillere) eller bare stacked (8 lvl50 og generelt høy level på ett lag, kanskje en på det andre)

 

Begrensinga på tid mellom lagbytter er også helt teit, da jeg ofte balanserer lagene, for så en halv time senere får kjeft fordi jeg maser om å balansere, og ikke kan gjøre det selv pga at jeg har timer på meg. Så da må jeg quitte game og rejoine for å fikse ubalansen.

 

Håper inderlig de har sett på dette problemet.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Kall meg gjerne en scrub, jeg vinner heller ved bruk av "fair"(eller tapersom noen kanskje vil kalle det) metoder enn å exploite ett våpen som krever minimum ferdighet. Det handler om utfordringen også, ikke bare å vinne. Og jeg får en mye bedre mestringsfølelse når jeg vinner uten å springe rundt med 40mm/CG som main weapon.

 

 

Det er det samme som med alle lvl 50'ene som for en eller annen mystisk grunn alltid virker å samle seg på samme side. Skulle tro de var magnetiske eller noe slikt. Da joiner jeg heller underdogs. Ja det er en ekstra utfordring, men det er mer tilfredsstillende å vinne mot slike folk enn en bunch med newbier som ikke gir noen utfordring i det heletatt. Da kunne jeg likegodt spillt singleplayer med bots som er dumme som brød...

 

Tenkte berre det kunne vere interessant å lese, eg har lita interesse av å kalle deg noko som helst. :)

 

Jadda, for pga den eine gongen er alle andre isla inocentes-games ubrukelege.

 

Eg har vel dobbelt så mykje speletid på rush som cq. Greia er at cq er tilfredsstillande så lenge eg finner et game som ikkje er rape in progress, mens rush altfor ofte blir spolert av muppetshowet som utgjer 99% av befolkninga der.

 

edit:

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar

Det er det samme som med alle lvl 50'ene som for en eller annen mystisk grunn alltid virker å samle seg på samme side. Skulle tro de var magnetiske eller noe slikt. Da joiner jeg heller underdogs. Ja det er en ekstra utfordring, men det er mer tilfredsstillende å vinne mot slike folk enn en bunch med newbier som ikke gir noen utfordring i det heletatt. Da kunne jeg likegodt spillt singleplayer med bots som er dumme som brød...

 

Det som skjer er at det laget som er "dårligst" har størst frafall av spillere, og spesielt folk som har spilt en del gidder ikke å bli gruse-eid pga ubalansert lagoppsett, så de quitter, mens de som eier, dvs en gruppe med lvl 50 fortsetter å spille, så kommer det nye folk inn etc etc, noen skifter kanskje lag etc etc... uansett, siden serverne ikke er mere aggressive på autoballance og ikke forsøker å balansere lvls så blir det gradvis at et lag får mye fler av gode spillere lvl50 or not enn det andre...

 

Dette må de få fiksa i bf3. Jeg og bror bytter ofte servere fordi de er helt ubalanserte (12vs8 spillere) eller bare stacked (8 lvl50 og generelt høy level på ett lag, kanskje en på det andre)

 

Begrensinga på tid mellom lagbytter er også helt teit, da jeg ofte balanserer lagene, for så en halv time senere får kjeft fordi jeg maser om å balansere, og ikke kan gjøre det selv pga at jeg har timer på meg. Så da må jeg quitte game og rejoine for å fikse ubalansen.

 

Håper inderlig de har sett på dette problemet.

Det forstår jeg. Jeg lurer bare på hvorfor ikke flere av disse 50'ene ikke finner ut "hey, dette var litt tullete, jeg bytter lag så får vi kanskje en skikkelig kamp utav det?".

 

Men det er vel fordi de fleste er drittunger som ikke tenker lengre enn "ooh, easy kills!" Min gjeng gidder aldri forsette på slike servere. Vi quitter om vi ikke klarer å samle oss på underdog laget. (noe som ofte hindres av autobalancing o.s.v.. som du nevner).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

 

Det forstår jeg. Jeg lurer bare på hvorfor ikke flere av disse 50'ene ikke finner ut "hey, dette var litt tullete, jeg bytter lag så får vi kanskje en skikkelig kamp utav det?".

 

Men det er vel fordi de fleste er drittunger som ikke tenker lengre enn "ooh, easy kills!" Min gjeng gidder aldri forsette på slike servere. Vi quitter om vi ikke klarer å samle oss på underdog laget. (noe som ofte hindres av autobalancing o.s.v.. som du nevner).

 

Jau, også er det fort at de ikke legger merke til det fordi de er for opptatt med å ha det morro og "ganke n00bs" :) Og joda, det er nok generelt mange r4ssh0l der ute. Synes fortatt det er for idiotisk når jeg prøver å få folk til å balansere runder med 24vs8 og folk bare ikke tar tegninga... eller enda være, utbryter "stfu n00b" eller liknende.

 

Heldigvis er det få servere hvor slik ufin stemning gjelder blandt de jeg spiller på, og er det sånn, så stikker jeg bare, ikke noe vits i å la seg hisse opp av småunger som bare lirer av seg drit...

 

Men denne timeren som er på skifting av lag _selv om_ du prøver å skifte til et lag som har færre spillere må utgå, den gjør jo at på servere hvor folk er aktive i å balansere selv, fort blir fulle av folk som ikke kan skifte lag pga timern, Den burde ikke være mer en 10minutter altså.. nå virker den jo nesten evig...

 

For the record så er jeg selv lvl 48 og satser på å få nådd lvl 50 før BF3 kommer :p

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tja, score per minute er absurd høy, k/d-ratio, samt veldig mange headshots opp i mot kills. Spilte på en server med han, og da hadde han en k/d på ca. 60/4, mens alle andre lå på ca. 4 - 6 kills. Ikke akkurat rakettforskning.

Lenke til kommentar

Hmm, virker som om jeg kommer borti minst én person om dagen nå som jukser. Her er enda en:

 

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Buster5061

Husk at det faktisk finnes folk som er dritgode da. 4,3 i k/d er høyt, ja, men det betyr ikke at han jukser.

Han kan være av typen som finner de stedene bak spawnsa i Rush, og sitter der kampen ut. Det er noen av dem i BC2... Og det er sikkert ikke hans første account.

 

Han der virker mer som en skikkelig douche, enn en cheater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...